Performancing Metrics

نمایش 500 خودروی کلاسیک در پیست آزادی | اتاق خبر
کد خبر: 344571
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1395 - 23:28
دومین دوره همایش‌های فراگیر خودروهای کلاسیک روز گذشته با حضور وزیر ورزش و با نمایش بیش از 500 خودرو در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رامین صالح‌خو رئیس کمیته خودروهای کلاسیک، با تاکید بر استقبال زیاد مالکان خودرو از حضور محمود گودرزی وزیر ورزش در این گردهمایی، گفت: این گردهمایی تلاشی است برای بوجود آوردن فضایی که علاقمند به خودرو به خصوص خودروهای کلاسیک بتوانند دور هم جمع شوند.

وی اضافه کرد: روز گذشته (جمعه) به خاطر علاقه و تخصص گودرزی نسبت به این رشته ورزشی و آگاهی که نسبت به خودروها داشت، گفت‌وگوی بسیار جذابی بین او و مالکان خودرو صورت گرفت، که همه ما را برای ادامه این مسیر امیدوار کرد.

وی با بیان اینکه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور تصمیم گرفته که این همایش به صورت فصلی برگزار شود، از برگزاری منظم این همایش در دیگر کشورهای جهان خبر داد و گفت: با هماهنگی بنیانگذار این همایش در ایران نیز این همایش برگزار می‌شود و ان‌شاءالله ادامه خواهد یافت.

اولین دوره همایش خودروهای کلاسیک سال پیش با نیت کمک به زلزله زدگان آذربایجان (ورزقان) برگزار شد و امسال برای دومین سال به دلیل استقبال بسیار بالای مالکان خودروهای کلاسیک با حضور بیش از 500 خودرو برگزار شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید