Performancing Metrics

تیم ملی والیبال به ژاپن رسید | اتاق خبر
کد خبر: 344589
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1395 - 01:26
تیم ملی والیبال ایران بعد از سفری 13 ساعته به توکیو ژاپن رسید.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ملی پوشان ایران ساعت 22 شب گذشته برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک تهران را به مقصد توکیو ترک کردند. این تیم دقایقی قبل به توکیو رسید.

تیم ملی تمرین‌های خود را از یکشنبه (2 خرداد) در ژاپن آغاز می‌کند.

قبل از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک، ملی‌پوشان ایران روزهای 2 و 5 خرداد دو بازی تدارکاتی را برابر چین و لهستان برگزار می‌کنند

رقابت‌های انتخابی المپیک از 8 تا 16 خرداد به میزبانی توکیو ژاپن برگزار می‌شود و تیم‌های فرانسه، لهستان، ایران، چین، ژاپن، کانادا و ونزوئلا برای گرفتن 4 سهمیه المپیک به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

سه تیم برتر مسابقه‌ها به همراه بهترین تیم آسیایی جواز حضور در بازی‌های المپیک 2016 ریو را کسب می‌کنند. تیم ملی ایران با ترکیب سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، فرهاد ظریف، علیرضا مباشری، محمدجواد معنوی نژاد و مهدی مرندی در این رقابت‌ها حاضر هستند.

رائول لوزانو سرمربی‌گری تیم ملی ایران را بر عهده دارد. خوان سیچلو به عنوان دستیار، محمدرضا تندروان و رحمان محمدی راد به عنوان مربی، آندره اسپر به عنوان مربی بدنساز، نوید مشجری و مهرداد مهران پور به عنوان آنالیزور، دکتر سیامک افروزی به عنوان فیزیوتراپیست و کمال سیف به عنوان مترجم تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید