Performancing Metrics

نشست اضطراری رهبران جریان های سیاسی عراق در منزل رییس پارلمان | اتاق خبر
کد خبر: 344656
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1395 - 08:45
رهبران گروه ها و جریان های سیاسی عراق در پی حوادث روز گذشته بغداد و ورود معترضان به منطقه سبز در منزل رییس پارلمان این کشور نشست اضطراری برگزار کردند.

اتاق خبر - به گزارش پایگاه خبری المسله نیوز به نقل از یک منبع آگاه، این نشست باهدف بحث وبررسی تحولات سیاسی این کشور در منزل سلیم الجبوری برگزار شد.
این منبع توضیحات بیشتری درخصوص نتایج این نشست ارایه نداد.
هزاران تن از هواداران جریان مقتدا صدر رهبر جریان صدر روز گذشته طی یک راهپیمایی اعتراض آمیز به منطقه سبز بغداد حمله کرده و تلاش کردند دفتر نخست وزیری عراق را در اختیار بگیرند.
در نتیجه این اعتراضات نیروهای امنیتی عراق وارد عمل شده و ضمن برخورد با مخالفان و بازداشت تعدادی از آنها مانع بروز آشوب بیشتر شدند.
جریان صدر با راه اندازی یک سلسله اعتراضات در صحنه عمومی کشور ،مطالبه خود را 'تغییر وزرای کابینه حیدرالعبادی' و 'اصلاح فساد' در سیستم دولتی عراق اعلام کرده است.
بغداد و برخی مناطق دیگر عراق طی دو هفته اخیر شاهد یک سلسله انفجارهای انتحاری گسترده بودند که تلفات انسانی زیادی درپی داشته است.
از سوی دیگر گروه های مختلف نیروهای مقاومت با حمایت ارتش و نیروهای نظامی عراق درحال تدارک حمله وسیعی برای آزادسازی فلوجه از چنگال داعش هستند.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید