Performancing Metrics

تعاونی‌های خوش حساب تخفیف 30 درصد می‌گیرند | اتاق خبر
کد خبر: 344721
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1395 - 19:34
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون اعلام کرد
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون از صدور 500 ضمانت‌نامه به ارزش 6000 میلیارد ریال در سال گذشته خبرداد و گفت: سقف صدور ضمانت‌نامه برای تعاونی‌ها تا 24 میلیارد تومان است.

به گزارش اتاق خبر، مهدی حسین نژاد اظهار کرد: در سال گذشته 30 درصد نسبت به سال قبل رشد داشتیم و در معاملاتی که انتظار می رفت تعاونگران فعال نباشند این رشد را عملیاتی کردیم، برای امسال هم برنامه‌ریزی کردیم که این رشد را تا 60 درصد افزایش بدهیم.

وی افزود: برای سال آینده هم درصدد هستیم که این سقف را برای تعاونگران بالاتر ببریم و به طور کلی رشد بالایی را متصور هستیم که بعد از تصویب در هیات امنای صندوق اعلام خواهد شد.

حسین نژاد درباره سقف صدور ضمانت نامه گفت: در دولت قبل سقف صدور ضمانت نامه 1.5 میلیارد تومان بود ولی در دولت یازدهم این رقم را به 7 میلیارد تومان رساندیم.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون در عین حال از پذیرش 900 شرکت تعاونی در سال 95 خبرداد و گفت: هدفگذاری ما برای امسال صدور 900 ضمانت نامه است و سقف ضمانت‌نامه‌هایی که برای تعاونی‌ها صادر می‌کنیم برای هر نوع ضمانت‌نامه‌ اعم از اعتباری، معاملات و سایر ضمانت نامه‌ها، 7 میلیارد تومان است.

به گفته وی، صندوق بر اساس مصوبه بانک مرکزی جمعا تا سقف 24 میلیارد تومان می‌تواند برای تعاونی‌ها ضمانت نامه صادر کند و در صورتی که تعاونی‌ها به موقع به تعهدات خود عمل کنند و خوش حساب باشند، از تخفیف 30 درصدی کارمزد بهره‌مند خواهند شد.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید