Performancing Metrics

سطح جام جهانی پایین‌تر از سال‌های قبل بود | اتاق خبر
کد خبر: 344774
تاریخ انتشار: 3 خرداد 1395 - 05:21
قاسم رضایی:
دارنده مدال طلای المپیک لندن با بیان این که در رقابت‌های جام جهانی به دلیل وزن کم کردن مقداری ناآماده بوده است گفت: تمام هدفم المپیک است و ان‌شالله در این رقابت ها بهترین کشتی‌ها را خواهم کرفت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، قاسم رضایی درباره قهرمانی ایران در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی، اظهار کرد: چون نزدیک المپیک هستیم سطح مسابقات جام جهانی امسال نسبت به سال های قبل پایین تر بود و تیم ها با ترکیب اصلی خود به ایران نیامدند ولی دو، سه تیم روسیه و قزاقستان بد نبودند. تیم ایران با ترکیب اصلی خود پا به این رقابت‌ها گذاشت و هدف اصلی کادر فنی محک تیم و آماده سازی هر چه بیشتر برای حضور در المپیک بود که خدا را شکر با قهرمانی ایران همراه شد و ایران برای پنجمین بار در جام جهانی جام قهرمانی را بالای سر برد.

دارنده مدال طلای المپیک لندن درباره عملکرد نسبتا ضعیف خود در این رقابت ها گفت: در کشتی اول چون وزن کم کرده بودم مقداری نا آماده بودم و احساس کردم روی تشک خیلی سنگینم. قطعا باید در المپیک بسیار بهتر از اینها کشتی بگیرم اما در دوران آماده سازی بدنی بودیم و با نزدیک شدن به المپیک و تمرینات تکنیکی انشالله در المپیک بهترین نتایج را خواهم گرفت.

رضایی درباره پیروزی 8 بر صفر ایران مقابل روسیه در دیدار فینال نیز گفت: البته روسیه با ترکیب اصلی خود به ایران نیامده بود، اما با این حال پیروزی مقابل این تیم با این نتیجه بسیار خوب بود و باعث شادی مردم شد.

وی درباره اهداف خود در المپیک خاطر نشان کرد: همه نفرات ایران شانس گرفتن مدال در المپیک را دارند و نفرات خوبی در تیم ملی کشتی می گیرند که همگی از انگیزه و تجربه بالایی برخوردارند. من هم به دنبال این هستم تا بهترین نتایج را کسب کنم و به دومین مدال طلای المپیک برسم. مطمین باشید نگاه من به المپیک بسیار فراتر از رقابت هایی چون جام جهانی که یک رقابت درجه دو و حتی سه محسوب می شود خواهد بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید