Performancing Metrics

اردوی اوکراین تجربه ارزشمندی برای تیم هندبال جوانان ایران بود | اتاق خبر
کد خبر: 344795
تاریخ انتشار: 3 خرداد 1395 - 10:40
سرمربی تیم هندبال جوانان ایران پس از کسب دو برد برابر تیم جوانان اوکراین این اردو و مسابقه را تجربه با ارزشی خواند که می‌تواند به رفع معایب تیم کمک کند.

به گزاش اتاق خبر، به نقل از مهر، کیوان صادقی در خصوص برگزاری اردوی تیم هندبال جوانان ایران در اوکراین گفت: هدف از این مسافرت آماده شدن تیم جوانان برای حضور در مسابقات آسیایی و انتخابی جهانی بود. به همین منظور در اوکراین چند دیدار دوستانه برگزار کردیم و سپس 10 روز در لهستان اردو خواهیم داشت و چهار تا پنج دیدار دوستانه نیز در این کشور برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه این اردو تجربه با ارزشی بود، افزود: کمپ تمرینی اوکراین شرایط خوبی داشت. ما در کمپ تمرینی المپیک که محل برگزاری اردوهای تمرینی ملی پوشان اعزامی اوکراین به المپیک برزیل بود، استقرار داشتیم.

صادقی در ادامه تصریح کرد: هندبال اوکراین صاحب سبک در این رشته است و بعد از چند سال رکود دوباره درحال بازگشت به روزهای اوج خود می باشد. این تیم در بازی دوم بهتر از روز اول برابر ما حاضر شد.

وی بیان کرد: بازیکنان جوان مدتهاست در اردوهای تمرینی به سر می برند و به خوبی در این مدت با هم هماهنگ شده اند در تلاشیم در مدت زمان باقیمانده تا رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان بتوانیم معایب تیم را برطرف کنیم. 

سرمربی تیم هندبال جوانان ایران در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم طی توافقات صورت گرفته بتوانیم با فدراسیون هندبال اوکراین همکاری های بیشتری داشته باشیم و باعث پیشرفت متقابل هندبال هر دو کشور شویم. 

تیم هندبال جوانان ایران مردادماه سال جاری در رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در اردن شرکت خواهد کرد. این تیم در گروه اول با تیم های اردن و ازبکستان هم گروه است. 

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید