Performancing Metrics

شهاب حسینی بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن شد | اتاق خبر
کد خبر: 344875
تاریخ انتشار: 3 خرداد 1395 - 14:37
شهاب حسینی برای فیلم ˝فروشنده˝ به کارگردانی اصغر فرهادی جایزه بهترین بازیگر مرد شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم کن را از آن خود کرد و خود فرهادی جایزه بهترین فیلمنامه را برد.

به گزارش اتاق خبر، مراسم اختتامیه این دوره جشنواره فیلم کن یکشنبه شب برگزار شد و داوران بخش مسابقه اصلی به ریاست جرج میلر کارگردان استرالیایی و خالق سری فیلم‌های "مکس دیوانه"، جایزه بهترین بازیگر مرد را به شهاب حسینی بازیگر فیلم "فروشنده" به کارگردانی اصغر فرهادی اعطاء کردند.

خود فرهادی نیز جایزه بهترین فیلمنامه را گرفت. "فروشنده" تنها فیلمی بود که در این دوره جشنواره کن در بخش مسابقه اصلی دو جایزه دریافت کرد.

شهاب حسینی بعد از دریافت جایزه گفت: مطمئنم روح پدرم الان نظاره گر من است. از فرهادی و علیدوستی تشكر می كنم این جایزه را از مردم دارم پس به آنها تقدیم می كنم.

فرهادی هم پس دریافت جایزه گفت: روزی به همراه فیلمبردارم برای تماشای نسخه نهایی فروشنده به سینمایی رفتیم مسئول سالن گفت بیست دقیقه برای اماده شدن فیلم لازم است و در این فاصله فیلمی برایتان بگذارم؟ گفتم اگر خسته كننده نیست بگذار و آن فیلم مد مكس جورج میلر بود همان موقع گفتم این نشانه خوبی است. فیلم های من فیلم های شادی نیستند اما خوشحالم كه با جوایزم مردم ایران یا لاقل بخشی از آنها را شاد می كنم.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید