Performancing Metrics

رژیم صهیونیستی در سقوط هواپیمای مصری دست دارد | اتاق خبر
کد خبر: 344954
تاریخ انتشار: 3 خرداد 1395 - 20:43
روزنامه الیوم:
روزنامه مصر الیوم نوشت: دلایلی وجود دارد که نشان می دهد، رژیم صهیونیستی در سقوط هواپیمای مصری دست دارد.

اتاق خبر - بر اساس این گزارش، برخی اخبار مربوط به سقوط هواپیمای مصری در پنجشنبه گذشته نشان می دهد که رژیم تل آویو در ساقط کردن این هواپیمای مصری دست داشته چرا که این رژیم اعلام کرده بود که رزمایش هواپیماهای جنگی خود را با استفاده از آسمان یونان انجام می دهد و در همین زمان بود که هواپیمای نیز مصری سقوط کرد.

روزنامه مصری الیوم روز دوشنبه نوشت: دلایل دیگری نیز در دست داشتن رژیم صهیونیستی در حادثه سقوط هواپیمای مصری وجود دارد، چرا که هواپیمای مصری قبل از سقوط به طور ناگهانی آتش گرفته و سازمان هواپیمایی یونان اعلام کرده که این هواپیما به طور ناگهانی و قبل از مفقود شدن از صفحه رادار دچار آتش سوزی شده است و این نشان می دهد که خلبان آن با وضعیت غیرعادی مواجه شده به طوری که نتوانسته درخواست کمک کند.
بانوس کامینوس وزیر دفاع یونان نیز در این باره گفته است: هواپیمای مصری در 37 هزار پایی آسمان پرواز می کرد و مسیرش پس از آتش گرفتن ابتدا 90 درجه به سمت چپ و سپس 360 درجه به سمت راست منحرف شد و پس از آن ارتفاعش از زمین تا 15 هزار پا و سپس به 10 هزار پا کاهش یافته است.
در برخی خبرها به رزمایش رژیم صهیونیستی با استفاده از آسمان یونان اشاره شده و این درحالی است که ترکیه از شش سال پیش آسمان خود را برای تمرینات هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی مسدود نموده است.
در خبرها آمده است که هواپیمای مصری پس از 27 دقیقه از شروع مانورهای هوایی هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی در منطقه ناپدید شده است و برخی از پایگاه های اینترنتی آمریکایی نیز اشاره کرده اند که این هواپیما همزمان با برگزاری تمرین های نظامی با مشارکت چند کشور عضو ناتو در دریای اژه در یونان سقوط کرده است.
برخی از پایگاه های تخصصی در امور نظامی نیز اعلام کرده اند که هواپیمای مصری همزمان با رزمایش هوایی رژیم صهیونیستی در آب های دریای مدیترانه سقوط کرده است.
از سوی دیگر تمرینات رژیم صهیونیستی در مرزهای یونان از 19 ماه می تا 6 ژوئن (30 اردیبهشت تا 17 خرداد) ادامه دارد چنان که محل این رزمایش هوایی در جنوب جزیره کریت و شمال آفریقا اعلام شده و این همان جایی است که هواپیمای مصری سقوط کرده است.
در ادامه این خبر آمده است: پس از انتشار برخی اخبار مبنی بر دست داشتن رژیم صهیونیستی در حادثه سقوط هواپیمای مصری پایگاه اداره هوایی فدرال آمریکا که تصاویری از برنامه تمرین های جنگی این رژیم را در پایگاه خود منتشر کرده بود، بعد از وقوع حادثه برای هواپیمای مصری این تصاویر را حذف کرد و این اقدام شک و تردید نسبت به دست داشتن رژیم صهیونیستی در این حادثه را افزایش می دهد.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید