Performancing Metrics

اجازه ندهید که مسایل کلان ملی روی زمین بماند | اتاق خبر
کد خبر: 344980
تاریخ انتشار: 3 خرداد 1395 - 23:18
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان تهران که وارد مجلس می‌شوند، گفت: بیشتر بار مسایل کلان ملی بر عهده شماست و اجازه ندهید که مسایل کلان روی زمین بماند.

اتاق خبر: احمد توکلی در تذکری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس خطاب به نمایندگان جدید، گفت: معمولا در مجلس این گونه بود که نمایندگان تهران بیشتر بار مسایل کلان ملی را به دوش می کشیدند، این کار ممکن است که در مجلس بعدی سخت باشد، زیرا ممکن است تجربیاتی که در این دوره بود، در ‌آن دوره جمع نباشد؛ لذا بهتر است که دوستان با همت هم اجازه ندهند که مسایل کلان روی زمین بماند.

وی خطاب به نمایندگانی که از شهرستان وارد مجلس می شوند، گفت: آنها باید از اینکه تبدیل به کارپرداز حوزه انتخابیه خود شوند، بپرهیزند زیرا شما نماینده ملت ایران هستید و از هر جایی که بیایید، شان شما اقتضا دارد که مسایل کلان ملی را اهمیت دهید و ضعف های گذشته را جبران کنید.

توکلی ادامه داد: اگر رایی می دهید فرض این است که فقط یک دور نماینده می شوید نه بیشتر. اگر این فرض را کنید آرای امروز شما تابع چهار سال بعد نمی شود بلکه تابع واقعیت و وضع ملت ایران می شود.

وی در پایان تذکرات خود خطاب به برادران و خواهران اصلاح طلب گفت: با تجربه‌ای که از گذشته کسب کرده اید و حالا که دوران به شما رسیده است، در خدمت مردم باشید و به حساسیت‌های مردم توجه کنید زیرا مسایل سیاسی جناحی نیست و بهتر است که در حوزه اقتصاد بیشترین کمک را به مردم کنید.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید