Performancing Metrics

۴۰۰ مبلغ ویژه ماه رمضان به مناطق مختلف زنجان اعزام می شوند | اتاق خبر
کد خبر: 345068
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1395 - 04:37
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: ۴۰۰ نفر مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهرستان اعزام می‌شوند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر حجت‌الاسلام فیروز علی خسروی  به برنامه‌های ماه مبارک رمضان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: در آخرین روزهای ماه شعبان هماهنگی‌های لازم با ائمه جماعات مساجد و هیأت امنا برای غبارروبی و عطرافشانی مساجد و در صورت لزوم شستشوی فرش مساجد در دستور کار است.

وی از وجود ۴۰۰ مسجد شهری و روستایی در زنجان خبر داد و گفت: دهه آخر ماه شعبان دهه نکوداشت مساجد است و در این راستا در ۱۲۰ مسجد شهرستان به‌عنوان نمادین غبارروبی مساجد با حضور هیئت های مذهبی و ائمه جماعات برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری گردهمایی مبلغان شهرستان با عنوان طلیعه‌داران تبلیغ، ۱۲ خردادماه در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان مبلغان به‌صورت چهره به چهره در راستای پاسخ‌دهی به شبهات مردم فعالیت خواهند داشت.

وی در خصوص تعداد اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان زنجان در ماه رمضان، گفت: در صورت تغیر نیافتن ساعات کار ادارات در این ماه مبارک ۵۰۰ نفر مبلغ و در صورت تغییر یافتن ۴۰۰ نفر مبلغ به مناطق مختلف شهرستان اعزام می‌شوند.

خسروی تأکید کرد: برای اولین بار گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر متشکل از هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی و قرآنی طی ماه مبارک رمضان در شهرستان زنجان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی در بین تشکل‌های مردمی و مذهبی، برگزاری ۵۰۰ گفتمان دینی در محلات و مساجد، فضاسازی در حوزه فضای مجازی در بحث فرهنگی و تولید محتوا در بحث جوانان و برنامه‌های قرآنی از برنامه‌های مهم در طی ایام ماه مبارک رمضان است.

وی از برگزاری جشن و سرور به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و  برنامه خاص شب‌های احیاء در مساجد و هیأت مذهبی شهرستان زنجان خبر داد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید