Performancing Metrics

گوگل قصد ندارد اندروید و کروم را یکی کند | اتاق خبر
کد خبر: 345129
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1395 - 08:09
طی هفته‌های اخیر شاهد شایعات بسیاری مبنی بر یکی شدن سیستم‌عامل کروم و اندروید بودیم. گوگل در IO 2016 رسما اعلام کرد که قصد ندارد این دو سیستم‌عامل را یکی کند اما قابلیت‌های خوب هر کدام به دیگری اضافه خواهد شد.

اتاق خبر - گوگل در کنفرانس Google IO 2016 از امکانات جدیدی که قرار است در اندروید ۷ یا اندروید ان به سیستم‌عامل موبایل این شرکت اضافه شود پرده برداشت. یکی از این قابلیت‌های جالب که پیش‌تر در کروم وجود داشت، فرایند جدید بروز رسانی سیستم‌عامل اندروید است که کاربر در زمان بروز رسانی می‌تواند از نسخه‌ی فعلی اندروید خود استفاده کند و پس از اتمام ارتقاء سیستم‌عامل، گوشی خود را ریست کرده و وارد نسخه‌ی جدید شود. به این ترتیب در زمان نصب و ارتقاء نرم‌افزار می‌توان از گوشی استفاده کرد.

پیش از این نیز شاهد اضافه شدن قابلیت‌ها و فناوری‌های هر کدام از دو سیستم‌عامل کروم و اندروید به یکدیگر بوده‌ایم و علاوه بر آن، ماه‌ها است که می‌شنویم گوگل قصد دارد دو سیستم‌عامل خود را یکی کند. نهایتا گوگل به این شایعات پاسخ داد و گفت قصد ندارد این دو سیستم‌عامل را یکی کند و تنها امکانات خوب هر کدام به دیگری اضافه می‌شود.

گوگل اعلام کرده است که روش جدید ارتقاء اندروید از سیستم‌عامل کروم در کروم‌بوک‌ها الهام گرفته شده است تا بروز رسانی سیستم‌عامل و نرم‌افزارها در پس‌زمینه انجام شود.

گوگل در روز دوم از کنفرانس مخصوص توسعه‌دهندگان خود اعلام کرد که امکان اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندروید در سیستم‌عامل Chrome OS اضافه خواهد شد. به این ترتیب هر دو سیستم‌عامل اندروید و کروم به قابلیت‌های جدید و جذابی مجهز می‌شوند که پیش‌تر در یکی از آن‌ها وجود داشته است.

زومیت

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید