Performancing Metrics

واردات موتور و خودرو ویژه ورزشکاران اتومبیلرانی و موتورسواری | اتاق خبر
کد خبر: 345149
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1395 - 09:06
رییس فدراسیون اتومبیلرانی اعلام کرد؛
رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: در حال رایزنی با وزارت ورزش و جوانان و وزارت صنعت و معدن هستیم تا بتوانیم شرایط را برای واردات موتور و خودرو برای ورزشکاران‌مان فراهم کنیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمود صیدانلو در مورد این که گفته می شود تجهیزات رشته اتومبیلرانی و موتورسواری خیلی گران است و این رشته ویژه قشر متمول جامعه است، اظهارکرد: نگاهم به عنوان رییس فدراسیون این است که بیشتر از اینها ورزشکاران‌مان را مورد حمایت قرار دهیم. در برنامه دارم تا شرایطی را فراهم کنیم که ورزشکاران‌مان کمترین هزینه را برای این رشته بپردازند.

وی افزود: نگاه ما تسهیل کنندگی برای امور است و در صدد هستیم تا شرایط را برای واردات موتور و خودرو فراهم کنیم. هم اکنون هر ورزشکار ملی پوش ما می تواند یک موتور ریس و کراس را با تعرفه دولتی وارد کند و این سهمیه هماهنگ شده است.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با تاکید بر اینکه قصد دارد تا شرایط واردات خودرو را هم فراهم کند، گفت: با وزارتخانه های ورزش و جوانان و صنعت و معدن در حال رایزنی هستیم تا این شرایط ویژه نیز در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: طی رایزنی‌هایی که داشتیم وزیر ورزش و جوانان، آسان سازی واردات خودرو برای مسابقات، واردات شفاف و روشن موتورسیکلت به کشور برای استفاده علاقمندان این رشته، احیا و مرمت پیست های موتور سواری و اتومبیلرانی و فعال سازی بخش خصوصی را جزو مهمترین برنامه‌های فدراسیون برشمرد.

صیدانلو گفت: استفاده از ظرفیت های پیست مجموعه ورزشی آزادی در بحث آموزش رشته های تحت پوشش خیلی مهم است. با توجه به استقبال و علاقه مندی جوانان به موتورسواری و اتومبیلرانی باید در راستای توسعه زیرساخت ها گام های موثری برداشته شود و در تمامی استان‌های سراسر کشور در جهت گسترش پیست های این رشته ورزشی اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی با اشاره به بی توجهی اعتبارات عمرانی صورت گرفته طی سال‌های گذشته نسبت به فدراسیون، خواستار حمایت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید