Performancing Metrics

برد 4 -1 تضمینی برای صعود ما نیست | اتاق خبر
کد خبر: 345164
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1395 - 10:16
سرمربی النصر:
سرمربی تیم فوتبال النصر امارات می‌گوید که برد 4 بر یک تیمش در دیدار رفت برابر تراکتورسازی، صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را تضمین نمی‌کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ایوان یووانوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی برای هر دو تیم مهم است. در بازی رفت نتیجه بسیار خوبی گرفتیم اما آن نتیجه نمی‌تواند تضمینی برای صعود ما باشد. فردا هم باید بازی خوبی انجام دهیم تا شرایط‌مان را برای رسیدن به مرحله بعد فراهم کنیم.

سرمربی النصر امارات در ادامه با تمجید از میزبانی تراکتورسازان از تیمش در پاسخ به سوالی درباره اینکه نتیجه دیدار برگشت را چطور پیش بینی می‌کند، اظهار کرد: هیچ کس نمی‌تواند قبل از بازی نتیجه‌ را پیش‌بینی کند. مخصوصا در چنین مرحله حساسی این کار بسیار دشوار است. در بازی قبل ما بسیار مصمم بودیم و توانستیم 4 گل بزنیم.

وی افزود: ما می‌دانیم تراکتور تیم خیلی خوبی است و هواداران خوبی دارد اما این برای ما سخت نیست که مقابل جمعیت زیاد بازی کنیم بلکه باعث می‌شود که بازیکنان‌مان از این موضوع لذت ببرند. به تیم تراکتور احترام می‌گذاریم چرا که قرار گرفتن در بین 16 تیم برتر آسیا نشان دهنده لیاقت این تیم است.

وی درباره غایبان تیمش برای مسابقه فردا گفت: نیلمار که در بازی قبل مصدوم شده بود، فکر کنم به بازی فردا برسد. او یک مشکل کوچک از ناحیه پا دارد که در بازی امروز این موضوع را بررسی می‌کنیم.

سرمربی النصر بیان کرد: ما در بازی قبل سه بازیکن مصدوم داشتیم که با این وجود توانستیم 4 گل به تراکتور بزنیم. اکنون در مرحله حذفی هستیم و تک تک گل‌ها می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

بر اساس این گزارش، اکوکو بازیکن تیم النصر نیز در نشست خبری قبل از بازی اظهار کرد: دیدار فردا مسابقه مهمی برای هر دو تیم است و دو تیم نیز شناخت خوبی از هم دارند. به تبریز آمده‌ایم تا همچون بازی گذشته نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید