Performancing Metrics

رونمایی از دستگاه هشداردهنده علائم اخطاری در هوا به صورت دو بعدی | اتاق خبر
کد خبر: 345217
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1395 - 12:19
همزمان با جشنواره فرهیختگان دستگاه هشدار دهنده علائم اخطاری در هوا به صورت دو بعدی در غرفه پژوهشی واحد علوم و تحقیقات رونمایی شد.

اتاق خبر - از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، آرش احمدی نیا دانشجوی کارشناسی ارشد واحد علوم و تحقیقات در ارتباط با این دستگاه گفت: دستگاه هشدار دهنده علائم اخطاری در هوا به صورت دو بعدی برای نمایش کلمات هشدار دهنده از جمله احتیاط، عبور، ایست و غیره طراحی شده است که کلمات مورد نظر کاربر در هوا را به صورت دو بعدی نمایش می دهد.
وی افزود: نمایش کلمات با استفاده از فناوری 'ال.ایی.دی' و با خاموش و روشن شدن آنها طبق یک الگوریتم خاص و در کسری از زمان، 25 فریم بر ثانیه صورت می گیرد.
احمدی نیا خاطر نشان کرد: از آنجا که چشم انسان توانایی تفکیک و روشن شدن ال.ایی.دی ها را در این زمان ندارد انسان این فرایند را به صورت پیوسته مشاهده می کند.
وی ادامه داد: از جمله کاربردهای این دستگاه می توان به سازمان راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک و برقراری نظم در سطح شهر، سازمان های حفاظتی و انتظامی برای اعلام هشدار به افراد، ارگان های نطامی برای نمایش پیام به نیروها بدون ایجاد صدا و از راه دور، سازمان های آتش نشانی برای نمایش کدهای عملیاتی از مکان های سخت و پرازدحام و بدون نیاز به انتشار صوت جهت اطلاع دادن به نیروهای دیگر اشاره کرد.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید