Performancing Metrics

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست! + تصاوير | اتاق خبر
کد خبر: 345373
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1395 - 21:22
کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

به گزارش اتاق خبر، کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید. 

 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)

مایک بیربیگلیا بعد از بازی در اولین فیلم بلندش در سال 2012، این بار در فیلمی بازی کرده که بعد از اکران در جشنواره SXSW نقدهای بسیار خوبی دریافت کرده است. این فیلم به روابط در حال تغییر گروهی محبوب از بازیگران تئاتر بداهه در نیویورک می پردازد. در این فیلم که "دو بار فکر نکن" (Don’t Think Twice) نام دارد، بیربیگلیا در کنار بازیگرانی همچون کیگان-مایکل کی، جیلیان جیکوبز، کریس گثارد، تمی ساگر، و کیت میکوچی ظاهر شده است. این کمدی روز 22 جولای 2016 اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)



سه نویسنده کمدی فیلم "جزیره تنهایی"، یعنی اندی سمبرگ، اکیوا شیفر و جورما تاکون، نویسندگان فیلم سینمایی"ستاره پاپ: هرگز توقف نکردن را متوقف نکن" (Popstar: Never Stop Never Stopping) هستند که شیفر و تاکون خودشان این فیلم را کارگردانی نموده اند. این فیلم ماجرای خواننده رپی به نام Conner4Real (با بازی سمبرگ) را به تصویر می کشد که آلبوم سال دوم او شکست می خورد و وی مجبور می شود که با گروه موسیقی قدیمی اش دوباره کار کند. در این فیلم که روز سوم ژوئن 2016 اکران می شود، بازیگرانی مانند سارا سیلورمن، بیل هیدر، تیم میدوز، ویل آرنت، مایا رودولف، ایموجن پوتس، هولوگرام آدام لوین و سیل نقش دارند.  

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)



"سوسیس پارتی" (Sausage Party) انیمیشنی درباره غذاهای سوپرمارکتی است و اینکه وقتی می فهمند بعد از خریداری شدن توسط مشتریان خوشحال، قرار است چه اتفاقی برای آنها رخ دهد. نویسندگان این انیمیشن سث روگن و اوان گلدبرگ هستند و کنراد ورنون و گرگ تیرنان آن را کارگردانی کرده اند. صداپیشگان این انیمیشن که قرار است 12 اوت 2016 اکران شود عبارتند از سث روگن، کریستن ویگ، جونا هیل، جیمز فرانکو، مایکل سرا، پل راد، ادوارد نورتون، بیل هیدر و سلما هایک. این فیلم پس از نمایش در جشنواره SXSW نقدهای خوبی دریافت کرد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)



اولین تریلر فیلم "شکارچیان روح" (Ghostbusters) ساخته پل فایگ موجب سردرگمی خیلی ها از جمله ملیسا مک‌کارتی شد و آنقدر بد ساخته شده بود که باعث شد این تریلر یکی از نامحبوب ترین تریلرهای تاریخ یوتیوب شود. این هفته، تریلر دومی از این فیلم منتشر شد که سردرگمی کمتر ایجاد کرد، ولی هنوز در کانال سونی در یوتیوب منتشر نشده است. در مورد تریلر اول باید بگوییم، چهره ها و لحظات آشنایی در آن وجود دارند، ولی این تریلر همچنین اطلاعات بیشتری در مورد نقش کریس همسورث می دهد. ملیسا مک‌کارتی، کریستن ویگ، کیت مک‌کینون و لزلی جونز روز 15 جولای 2016 با این فیلم روی پرده سینماها خواهند بود. 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)



پس از موفقیت فیلم های "چراغ ها را روشن بگذار" در سال 2012 و "عشق عجیب است" در سال 2014 از دید منتقدین، ایرا ساکس (نویسنده و کارگردان) این بار با فیلم دیگری که همراه با مائوریسیو زاکاریاس آن را نوشته، به جشنواره ساندنس بازگشته است. فیلم جدید او روی این موضوع متمرکز است که چگونه دوستی بین جیک (ثیو تاپلیتز) و تونی (مایکل باربیری) تحت تأثیر جدال والدینشان بر سر ملک اجاری قرار می گیرد و ساکس بار دیگر منتقدین را با رویکرد انسانی اش نسبت به مشکلات عادی مدرن، تحت تأثیر قرار می دهد. فیلم سینمایی "مردان کوچک" (Little Men)روز 5 اوت 2016 اکران می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)



فیلم "نور بین اقیانوس ها" (The Light Between Oceans) که در ساحل غربی استرالیا و در زمان بعد از جنگ جهانی اول اتفاق می افتد، داستان نگهبان فانون دریایی، تام شربورن (با بازی مایکل فسبندر) و همسرش ایزابل (با بازی آلیسیا ویکاندر) را روایت می کند که قایقی را کشف می کنند که یک مرد مرده و بچه دو ماهه ای را حمل می کند. آنها نوزاد را نجات می دهند و تصمیم می گیرند که خودشان آن را بزرگ کنند، ولی چند سال بعد، تام و ایزابل مادر بیولوژیکی بچه (با بازی ریچل وایس) را ملاقات می کنند. این فیلم که قرار است دوم سپتامبر 2016 به نمایش عمومی دربیاید، فیلمی اقتباسی از رمانی از ام. ال. استدمن است که درک سیانفرانس آن را کارگردانی نموده است. 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)



فیلم اقتباسی استیون اسپیلبرگ از کتاب "غول بزرگ دوست داشتنی" (The BFG) اثری از رولد دال، پس از اکران در جشنواره کن نقدهای عالی دریافت نکرد، ولی قطعاً پس از اکران عمومی در روز اول جولای 2016 بسیاری از خانواده ها را سرگرم خواهد کرد. آخرین تریلر منتشر شده از این فیلم نتایج اولین تلاش اسپیلبرگ برای ساخت فیلم اکشن-زنده سه بعدی را نمایش می دهد. این فیلم داستان دختر یتیم ده ساله ای به نام سوفی (با بازی روبی بارنهیل) را روایت می کند که توسط یک غول بزرگ دوست داشتنی دزدیده می شود و به کشور غول ها برده می شود، جایی که این غول در آنجا زندگی می کند و در کشور رویا کار می کند. بیل هیدر و جیمین کلمنت نقش غول های غیر دوست داشتنی را بازی می کنند و پنه‌لوپه ویلتون و ربه‌کا هال نقش ملکه و مستخدمش را ایفا می کنند که نقش آفرینی آنها بیشتر به مذاق منتقدین خوش آمده است. 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)



فیلم "دارایی خالص" (Equity) با اکران در جشنواره ساندنس امسال نقدهای خوبی دریافت کرد و اولین فیلم درام وال استریتی که روی بانوان متمرکز است، نامگذاری شد. دومین فیلم بلند میرا منون، بازیگرانی مانند آنا گان (بازیگر سریال "برکینگ بد") در نقش نائومی بیشاپ، بانکدار ارشد سرمایه گذاری، را دارد که در تلاش است به عنوان گرداننده یک شرکت فناوری جدید، بین کسب و کار و اخلاق تعادل ایجاد کند. این فیلم درام روز 29 جولای 2016 اکران می شود و ایمی فاکس آن را نوشته است. 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)



"پاکسازی: سال انتخابات" (The Purge: Election Year) ادامه دنیای ساخته شده در فیلم "پاکسازی" (The Purge) محصول سال 2013 و "پاکسازی: هرج و مرج" (The Purge: Anarchy) محصول سال 2014 است. در سال 2025 با فرانک گریلو در نقش لئو بارنز، گروهبان سابق پلیس، همراه هستیم که حالا مسئول حفاظت از سناتور چارلی روان (با بازی الیزابت میچل)، نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است، این سناتور 15 سال قبل خانواده اش را در شب پاکسازی از دست داده و حالا قسم خورده که پاکسازی را ریشه کن کند. این دو در شب آخر پاکسازی در خیابان های واشینگتن دی. سی. گیر افتاده اند، زیرا از درون نیروهای دولتی به آنها خیانت شده و این دو باید خود را نجات دهند. جیمز دیموناکو کارگردان و نویسنده این فیلم است و میکلتی ویلیامسون، ادوین هوج و کایل سیکور از بازیگران دیگر این فیلم هستند که قرار است روز اول جولای 2016 اکران شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)



اولین فیلم بلند لورنزو ویگاس، نویسنده و کارگردان، "از دور" (From Afar) نام دارد که در جشنواره فیلم ونیز 2015 جایزه خرس طلایی بهترین فیلم را از آن خود کرد. داستان این فیلم درباره رابطه ای است که بین آرماندو (با بازی تحسین شده آلفردو کاسترو) و الدر شکل می گیرد. این فیلم روز هشتم ژوئن 2016 اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)



فیلم سینمایی "تجسم" (Incarnate) با بازی آرون اکهارت در نقش یک دانشمند که وارد ذهن ناخودآگاه افراد تسخیر شده می شود، روز 30 سپتامبر 2016 اکران می شود. برد پیتون کارگردان فیلم "سن آندریاس" این فیلم را کارگردانی می کند که بازیگرانی مانند کاریس ون هوتن و کاتالینا ساندینو مورنو نیز در آن بازی می کنند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)



فیلم "زمین" (The Land) به نویسندگی و کارگردانی استیون کاپل جی. آر. داستان چهار دوست را تعریف می کند که خیابان های کلیولند را ترک می کنند تا اسکیت بازانی حرفه ای شوند. این فیلم 29 جولای 2016 به نمایش در خواهد آمد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)



فراموش نکنید که فیلم "جیسون بورن" (Jason Bourne) روز 29 جولای به اکران عمومی در می آید. 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)


اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

•    مایکل بی. جوردن و لوپیتا نیونگو به چادویک بوزمن پیوسته اند تا در فیلم "پلنگ سیاه" (Black Panther) به کارگردانی رایان کوگلر ایفای نقش کنند. (منبع: Heat Vision) 

•    مارگو رابی نقش هارلی کوئین از فیلم "جوخه انتحار" (Suicide Squad) را در اسپین-آفی بی نام از سر می گیرد که این فیلم بر روی قهرمانان و شرورهای زنی مانند بتگرل و متمرکز است. (منبع: Heat Vision)

•    فیلم "ایرلندی" (The Irishman) ساخته مارتین اسکورسیزی بودجه لازم را بالاخره بدست آورد، ولی حالا اسکورسیزی باید جو پِشی را مجاب به پیوستن به رابرت دنیرو، آل پاچینو و هاروی کیتل نماید. (منبع: THR)

•    الیزابت ماس در کنار بازیگرانی مانند کلاس بنگ در فیلم "مربع" (The Square) ساخته روبن اوستلوند بعد از فیلم "فورس ماژور" ایفای نقش می کند. (منبع: THR)

•    جرمی رنر، الیزابت اولسن و جان برنثال در اولین تجربه کارگردانی تیلور شرایدن (کارگردان فیلم "سیکاریو") با فیلم "رودخانه بادی" (Wind River) بازی خواهند کرد. (منبع: THR)

•    شایا لابوف در فیلم "بورگ/مک‌اِنرو" (Borg/McEnroe) به کارگردانی جانوس متز پدرسن (کارگردان فیلم "آرمادیلو")، نقش جان مک‌انرو را بازی خواهد کرد. اسوریر گودناسون نقش بیورن بورگ و استلان اسکارسگارد نقش لنارت برجلین، مربی بورگ را بازی خواهند کرد. (منبع: THR) 

•    آدام درایور، مایکل پالین و الگا کوریلنکو در فیلم "مردی که دن کیشوت را کشت" (The Man Who Killed Don Quixote) ساخته تری گیلیام نقش آفرینی خواهند کرد. (منبع: THR)

•    نومی راپاس در حال مذاکره برای پیوستن به ویل اسمیت و جوئل اگرتون در فیلم "برایت" (Bright) به کارگردانی دیوید ایر، بر اساس فیلمنامه ای از مکس لندیس است. (منبع: Variety)

•    دواین جانسون در فیلم "فرمان جانسون" (The Janson Directive) ایفای نقش خواهد کرد که بر اساس اولین رمان از سری رمان های جاسوسی رابرت لودلام ساخته می شود و قبلاً هم منبع الهام سری فیلم های جیسون بورن بوده است. (منبع: Heat Vision)

•    جنی اسلیت دوباره با جیلیان روبسپیر همکاری می کند تا برای فیلم کمدی این کارگردان با نام "تلفن ثابت" (Landline) بازی کند. جان تورتورو، ادی فالکو، جی داپلس، ابی کوئین و فین ویتراک هم در این فیلم بازی می کنند. (منبع: THR)

•    میلا یوووویچ، لوسی لیو، سوکی واترهاوس، مثود من و اسنوپ داگ به جیمز فرانکو پیوسته اند تا در فیلم "دنیای آینده" (Future World) نقش آفرینی کنند که فیلمی مهیج در ژانر پسارستاخیزی بر اساس داستان کوتاهی از خود جیمز فرانکو و به کارگردانی خودش است. (منبع: Heat Vision)

منبع:برترين ها

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید