Performancing Metrics

هجوم «مردان ایکس» به گیشه بین المللی +عکس | اتاق خبر
کد خبر: 345405
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1395 - 23:34
اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «مردان ایکس: آپوکالیپس»،در سه روز اول نمایش بین المللی خود 103 میلیون دلار فروش کرد و صدرنشین جدول گیشه بین المللی سینما شد.

به گزارش اتاق خبر،  این اکشن ماجراجویانه در حالی در 75 کشور دنیا روی پرده سینما رفته، که نمایش عمومی آن در آمریکای شمالی از هفته آینده شروع می شود.

محصول تازه کمپانی فوکس قرن بیستم با فروشی 10 میلیون دلاری در انگلستان، بهترین فروش بین المللی خود را تجربه کرده است. این در حالی است که فیلم هنوز در چین به نمایش درنیامده است.

در غیبت یک فیلم پرسروصدای هندی در جدول گیشه نمایش سینماهای این کشورآسیایی، قسمت تازه «مردان ایکس» توانست صدرنشین این جدول شود.

«مردان ایکس: آپوکالیپس» را برایان سینگر کارگردانی کرده و تمام بازیگران قدیمی و تازه وارد قسمت قبلی، در آن به تکرار نقش های خود پرداخته اند.

هیو جکمن در نقش وولورین یا مرد گرگ نما کاراکتر محوری داستان فیلم است. او همراه بقیه ابرقهرمانان داستان فیلم، به مصاف شخصیت های منفی ماجرا می روند.

انیمیشن کامپیوتری «پرنده های خشمگین» که این هفته در آمریکای شمالی اکران شد، دردومین هفته نمایش بین المللی در 83 کشور دنیا، 55 میلیون دالار فروش کرد.

با این رقم فروش، این کمدی اکشن خانوادگی در مقام دومین فیلم جدول گیشه بین المللی سینما نشست. فروش 10 روز اول فیلم در این جدول، به 150 میلیون دلار رسیده است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، دو فیلم «کتاب جنگل» و «زوتوپیا» هم موفق شده اند فروش بین المللی خود را به رقم های کلان 530 و 647 میلیون دلار برسانند.

این رقم های بالای فروش، بدون احتساب رقم فروش این اکشن های ماجراجویانه و فانتزی در آمریکای شمالی است.

منبع:جام جم انلاين

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید