Performancing Metrics

بررسی همکاری های امنیتی ایران وافغانستان | اتاق خبر
کد خبر: 345635
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1395 - 11:55
در دیدار معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی و یک مقام افغان صورت گرفت:
در حاشیه هفتمین نشست بین المللی مقامات عالیرتبه امنیتی که در "گروزنی" مرکز چچن در روسیه در جریان است، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با حنیف اتمر دبیر شورای امنیت ملی افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، در حاشیه هفتمین نشست بین المللی مقامات عالیرتبه امنیتی که در "گروزنی" مرکز چچن در روسیه در جریان است، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با حنیف اتمر دبیر شورای امنیت ملی افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بخش دیپلماسی رسانه‌ای سفارت ایران در مسکو اعلام کرد: در این دیدار دو طرف با ابراز رضایت از روند رو به رشد روابط فیمابین، تقویت همکاری های امنیتی به منظور مقابله با عوامل و عناصر تروریستی و بی ثبات کننده منطقه ای را مورد تاکید قرار دادند.

حنیف اتمر دبیر شورای امنیت ملی افغانستان با تقدیر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران در پذیرش پناهجویان افغانستان طی دهه های گذشته، ابراز امیدواری کرد این حمایت ها تداوم و همکاری های دو کشور در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی و امنیتی توسعه یابد.

رضا سیف اللهی معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران نیز از گسترش همه جانبه روابط با کشور برادر افغانستان استقبال و برنامه ریزی برای تعیین موارد جدید همکاری را مورد تاکید قرار داد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید