Performancing Metrics

تجاوز نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیست به کرانه غربی | اتاق خبر
کد خبر: 345700
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1395 - 19:13
نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیست در ساعات اولیه صبح امروز (چهارشنبه) در پی ادامه حملات و تهاجم به شهروندان فلسطینی در کرانه غربی تعدادی از فلسطینیان را دستگیر کردند.

اتاق خبر - خبرگزاری رسمی فلسطین معا در همین رابطه گزارش داد، نیروهای اشغالگر به شهرک کفر الدیک در نزدیکی سلفیت یورش برده و به دستگیری گسترده جوانان فلسطینی اقدام کردند.

اشغالگران صهیونیست همچنین در منطقه الضاحیه در نابلس، عبدالرحمن سبتی دویکات دانشجوی فلسطینی و برادر توفیق دویکات اسیر و حمزه مامون جعاره دانشجوی دانشکده النجاح از جبل الشمالی در نابلس را بازداشت کردند.
نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین یک جوان فلسطینی را در شهرک تقوع در جنوب شرق بیت لحم دستگیر کرده و تنها به خانواده اش اطلاع دادند که به مرکز اطلاعات این رژیم مراجعه کند.
در بیت فجار در جنوب بیت لحم نیز دو جوان 15 و 14 ساله فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست نیز بازداشت شدند.
اشغالگران صهیونیست همچنین با یورش به منطقه الخلیل و شهرک سلواد در نزدیکی رام الله دو جوان فلسطینی را بازداشت کردند.
در یورش صهیونیست ها به اردوگاه قلندیا در شمال شهر قدس و شهر یطا در جنوب الخلیل و روستای حرمله و جناتا و تقوع در بیت لح نیز تعدادی از فلسطینیان بازداشت شدند.
حملات و تهاجم نیروهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در حالی صورت می گیرد که مقامات این رژیم مدعی از سرگیری مذاکرات برای سازش با فلسطینیان هستند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با ابتکار صلح فرانسه مخالفت کرده، با ادعای سازش با فلسطینیان خواستار تشکیل کشور فلسطین بدون سلاح شده و این در حالی است که این رژیم دارای دهها بمب هسته ای، صدها موشک و هزاران ادوات جنگی است.
نتانیاهو با ابتکار صلح فرانسه نیز مخالفت کرده است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید