Performancing Metrics

اعضای شوارها باید پاسخگوی مردم باشند | اتاق خبر
کد خبر: 345701
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1395 - 19:19
آیت الله علوی گرگانی:
آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از استادان برجسته حوزه علمیه قم خواستار پاسخ گو بودن اعضای شوراها به مردم شد و گفت: خداوند عمل صحیح را از بنده اش انتظار دارد، از این رو باید مسئولان به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه کنند.

اتاق خبر - وی روز چهارشنبه در دیدار مهدی چمران و اعضای شورای عالی استان ها تصریح کرد: اعضای شوراها باید نهایت لطف خود را به قشرهای ضعیف جامعه داشته باشند تا بتوانیم جامعه الگویی را به جهانیان معرفی کنیم.
وی ادامه داد: در قبال عملکرد خود در روز قیامت باید پاسخگو باشیم و اعضای شورای عالی استان ها باید به گونه ای عمل کنند که بتوانند پاسخگوی اعمال خود باشند.
آیت الله علوی گرگانی گفت :شورای عالی استان ها باید توجه ویژه و حسن عمل نسبت به مردم داشته باشند تا بتوانند رضایت آن ها را کسب کنند.
وی همچنین در خصوص شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: مساله شورای استان ها مساله مهمی است و حضور تعدادی از نمایندگان 117 هزار تن از اعضای شوراهای کشور فرصت مغتنمی است و باید قدر آن را دانست.
وی ابراز داشت: اگر بنا باشد افرادی در شورای عالی استان ها فعال باشند باید شاهد کمک مراکز اصلی کشور باشیم و دولت و مجلس باید با شورا همکاری کنند تا کار این شورا ناقص نماند.
رئیس و جمعی از اعضای شورای عالی استان ها امروز چهارشنبه در سفر به شهر مقدس قم با شماری از علما و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو می کنند.

ایرنا

94110

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید