Performancing Metrics

عده ای در کشور نسبت به وجود جنگ و دشمن تردید دارند | اتاق خبر
کد خبر: 345825
تاریخ انتشار: 6 خرداد 1395 - 03:37
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برخی در اینکه اکنون جنگی در حال وقوع است و ایران دشمنی دارد، تردید دارند.

اتاق خبر - سردار سید محمد باقرزاده روز چهارشنبه در همایشی با عنوان 'فرجام مقاومت' که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، افزود: برخی می گویند که توهم توطئه علیه ملت ایران وجود دارد در حالی که دشمن به وضوح در حال توطئه است.

وی بیان کرد: جنگی که اکنون با داعش در سوریه و عراق در حال انجام است، یک جنگ اعتقادی است و به ملیت افراد ربطی ندارد زیرا جوان عراقی، جوان افغانستانی در کنار جوان ایرانی در سوریه مدافعین حرم شده اند.
وی با بیان اینکه پایداری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نیاز به استقامت دارد، گفت: از زمان ظهور انقلاب تا تثبیت و تداوم آن، استقامت باید وجود داشته باشد و این استقامت به معنای تلاش برای رسیدن به هدف است.
وی اظهار کرد: استقامت به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین این عوامل که به طور مستقیم در پایداری دخالت دارد، عزم انسان است.
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تاکید رهبر انقلاب کوتاه کردن دستهای آمریکای خبیث و استکبار از جوامع اسلامی است و این امر رهبری است که استقامت مردم در برابر دشمن را باعث می شود.
وی بیان کرد: برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و انقلاب، ملت ایران باید دیدگاه رهبر انقلاب را دنبال کند و مقاومت را در چه در میدان جنگ یا عرصه اقتصاد، در عمل به اجرا درآورد.
سردار باقرزاده گفت: اکنون نیز عده ای جنگ روانی براه انداخته اند و می گویند که ملت باید در مقابل دشمن تمکین کند و تسلیم شود و تابع ادراکات درونی نباشد اما ملت ایران در پرتو نگاه امام راحل و رهبر انقلاب ایستادگی می کند.
وی با بیان اینکه دلسرد کردن مردم از مقاومت و ایجاد جنگ روانی در ملت ایران سابقه دارد، اظهار کرد: از 12 اردیبهشت ماه تا سوم خرداد ماه سال 1361 در حین عملیات بیت المقدس، زمانی که رزمندگان کشته می شدند تا عقب نشینی نکنند، برخی با ایجاد جنگ روانی رزمندگان را وادار به عقب نشینی به میزان 400 کیلومتر تا بهبهان دادند که این مساله باعث شد در فاصله بین خرمشهر و اهواز شش هزار و 800 نفر از رزمندگان شهید شوند.
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خط تقابلی دشمن تمام نشدنی است لذا تا زمانی که مردم در خط ولایت قرار داشته و از دستاوردهای نظام دفاع می کنند، استقامت همیشگی است.
سردار باقرزاده اظهار کرد: دستیابی به پیروزی واقعی در جنگ زمانی است که دشمن مایوس شود یا با وجود داشتن تجهیزات و نیروی انسانی، ترسی در وجودش شکل گیرد که دیگر جرات ادامه مبارزه را نداشته باشد.
وی گفت: باور داشتن به اینکه قدرت برتری، ملت را در مقابله با دشمن یاری می دهد باعث پیروزی می گردد، همان طور که خداوند در قرآن می فرماید؛ کفار چون به سلاح و نیزه تکیه کردند، خداوند در وجود آنها وحشت ایجاد کرد و در نهایت شکست خوردند.
وی بیان کرد: اگر استقامت و توکل به خدا در مبارزه با دشمن وجود داشته باشد، پیروزی حتمی است. در انتهای این مراسم از خانواده تعدادی از شهدای مدافع حرم در مشهد تجلیل شد.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید