Performancing Metrics

اتفاق ناگواری رخ ندهد المپیکی می‌شویم | اتاق خبر
کد خبر: 345861
تاریخ انتشار: 6 خرداد 1395 - 06:37
امیر غفور:
قطر پاسور تیم ملی والیبال گفت: عملکرد خوبی در برابر لهستان داشتیم و این موضوع نویدبخش روزهای خوبی است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر غفور پس از پیروزی 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان در دیداری دوستانه اظهار کرد: خوشبختانه با شرایط ژاپن از نظر زمانی و آب و هوایی تقریباً هماهنگ شده‌ایم. در بازی برابر لهستان هم با وجود اینکه سه ساعت در راه بودیم کم اشتباه‌تر ظاهر شدیم و توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم که این نویدبخش روزهای خوب است.

وی ادامه داد: پیروزی برابر لهستان هم نکات مثبت دارد و هم نکات منفی، اما بخش مثبت این پیروزی این است که اعتماد به نفس خوبی به دست می‌آوریم ولی از طرفی اگر در باد این پیروزی بخوابیم ممکن است در مسابقات اصلی با مشکلاتی روبرو شویم.

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر در کنار جنگندگی، اعتماد به نفس هم وجود داشته باشد بسیار عالی می‌شود در غیر این صورت ممکن است سرخورده شویم. هر اقدامی که از طرف فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان لازم بوده انجام شده و هیچکس کوتاهی نکرده است. همه زحمت کشیده اند و امیدوارم فقط اتفاق ناگواری رخ ندهد، چون در حالت عادی ما المپیکی می‌شویم.

غفور خاطرنشان کرد: مردم برای ما دعا کنند و ما هم قول می‌دهیم دست پر از ژاپن بازگردیم. امیدوارم در این راه مردم کشورمان هم از ما مانند گذشته حمایت کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید