Performancing Metrics

سرمایه گذاری تویوتا برای ساخت یک کارخانه جدید در مالزی | اتاق خبر
کد خبر: 345994
تاریخ انتشار: 6 خرداد 1395 - 18:30
شرکت تویوتا اعلام کرد به‌منظور تامین تقاضای فزاینده از طرف کشورهای جنوب‌شرق آسیا، حدود ۴۹ میلیارد ین (۴۵۰ میلیون دلار) برای ساخت یک کارخانه جدید در مالزی سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از اخبار خودرو ،شرکت تویوتا اعلام کرد به‌منظور تامین تقاضای فزاینده از طرف کشورهای جنوب‌شرق آسیا، حدود ۴۹ میلیارد ین (۴۵۰ میلیون دلار) برای ساخت یک کارخانه جدید در مالزی سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش رویترز، در این کارخانه سالانه ۵۰ هزار خودرو تولید خواهد شد. این سرمایه‌گذاری شامل سازماندهی مجدد فعالیت تویوتا در مالزی است که براساس آن تولید خودروهای سواری در کارخانه فعلی این شرکت متوقف و بر ساخت خودروهای تجاری تمرکز می‌شود. کارخانه جدید تویوتا در شهر کلانگ واقع در استان سلانگور ساخته خواهد شد و از اوایل سال ۲۰۱۹ به بهره‌برداری خواهد رسید. این کارخانه مجهز به تکنولوژی‌های جدید تولید مانند اتاق‌های رنگ جدید خواهد بود. در خبری دیگر مربوط به تویوتا، این شرکت اعلام کرد در زمینه هم‌سفری‌ آنلاین با شرکت اوبر همکاری می‌کند. تویوتا و اوبر گزینه‌های جدید لیزینگ ارائه می‌کنند که بر مبنای آن خریداران خودرو می‌توانند از شرکت «خدمات مالی تویوتا» خودرو بخرند و از طریق پولی که به‌عنوان راننده اوبر به دست می‌آورند هزینه این خودرو را بپردازند. در هم‌سفری آنلاین، مسافران از طریق اپلیکیشن‌های تلفن هوشمند خود با رانندگان مرتبط می‌شوند و تقاضای سواری می‌کنند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید