Performancing Metrics

همه چیز در بازی با ایران مشخص نمی‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 346152
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395 - 19:01
سرمربی والیبال استرالیا:
سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: ما باید برای صعود به المپیک از حریفان آسیایی پیشی بگیریم اما اگر یکی از این حریفان جزو سه تیم برتر باشد، برای صعود استرالیا کافی‌ست.

به گزارش اتاق خبر، روبرتو سانتیلی سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا قبل از بازی برابر ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: اولین بازی برای ما خیلی مهم است اما این به این معنا نیست که همه چیز در این بازی مشخص می‌شود بلکه تمام بازی‌ها برای ما اهمیت دارد.

 سانتیلی ادامه داد: هیچ بازی آسانی برای ما وجود ندارد و اینکه فکر کنیم بازی در برابر یک تیم ساده است غیرممکن است. همه چیز دست خودمان است و باید در این رقابت‌ها روزبه‌روز و بازی به بازی تفکر کنیم. نباید از الان درباره رقابت‌ها چیزی بگوییم.

 سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال استرالیا درباره تیم‌های حاضر در این مسابقه‌ها گفت: در رقابت‌های انتخابی المپیک تیم های خوبی از جهان حضور دارند. فرانسه قهرمان لیگ جهانی و لهستان دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در این رقابت‌ها هستند.

 او در ادامه افزود: استرالیا به این نیاز دارد که از ایران، چین و ژاپن پیشی بگیرد تا به بلیت ریو برسد و به المپیک صعود کند. البته اگر یکی از تیم های آسیایی در میان سه تیم برتر قرار بگیرد و از ما بالاتر هم باشد باز هم برای صعود ما کافی‌ست.

 سانتیلی گفت: ما برای شروع این تورنمنت بسیار هیجان زده هستیم. مدت‌هاست که برای این رقابت‌ها آماده می‌شویم و از یک سال پیش به این لحظه فکر می‌کردیم.

 او درپایان گفت: بیشتر بازیکنان استرالیا که در سطح اروپا بازی می‌کنند فرصت زیادی برای حضور در تمرینات را نداشتند و فقط در ایتالیا که بازی دوستانه داشتیم کنار ما بودند و خیلی هماهنگ نیستند. این خیلی آسان نیست اما ما با هم صحبت کردیم و می‌دانیم که باید روی چیزی که می‌خواهیم تمرکز کنیم.

 سانتیلی همچنین ترکیب 14 نفره خود رابرای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اعلام کرد:

 توماس ادگار (کاپیتان)، پاول کارول، گریگوری سوکوچف، بنجامین بل، روبرت ناتان، پاول ساندرسون، ساموئل والکر، مکس استپلس، نمیا موته، آیدین زینگل، تراویس پاسیر،جاکوب راس، لوک پری و ژاک بورژو.

 تیم های والیبال ایران و استرالیا ساعت 5:40 دقیقه فردا شنبه 8 خرداد در اولین بازی رقابت‌های انتخابی المپیک در توکیو به مصاف هم می‌روند.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید