Performancing Metrics

آخرین اخبار درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا | اتاق خبر
کد خبر: 346160
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395 - 20:13
در فاصله یک روز تا شروع فینال لیگ قهرمانان اروپا شهر میلان در تب و تاب برگزاری این دیدار بزرگ قرار گرفته است و البته بازار بلیت سیاه نیز داغ شده است.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا‌، فینال لیگ قهرمانان اروپا فردا شب ساعت 23:15 (به وقت ایران) در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان برگزار خواهد شد و از بین ر‌ئال‌ ماد‌رید و اتلتیکومادرید دو تیم همشهری یکی عنوان قهرمانی را کسب کند.

ر‌ئال‌ ماد‌رید تاکنون 10 بار عنوان قهرمانی این ر‌قا‌بت‌ها را کسب کرده است و به دنبال یازدهمین قهرمانی است. در طرف مقابل اتلتیکومادرید به دنبال کسب اولین عنوان قهرمانی خود در این ر‌قا‌بت‌ها است.

بازار بلیت سیاه در اطراف ورزشگاه و شهر میلان به قدری است که یک هو‌اد‌ا‌ر برای خرید یک بلیت حتی باید دو هزار یورو نیز هزینه کند. خیلی از هو‌اد‌ا‌ران دو تیم بدون بلیت وارد شهر میلان شده‌اند تا در صورت کسب بلیت در بازار سیاه به ورزشگاه راه پیدا کنند در غیر این صورت فینال لیگ قهرمانان را از نمایشگرهای بزرگی که در سطح شهر نصب شده است تماشا کنند.

جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا که چندی پیش وارد شهر میلان شد در کلیسایی در این شهر برای دیدن عمومی قرار گرفت. این جام قرار است فردا صبح (شنبه) وارد ورزشگاه سن سیرو شود و فردا شب نیز به یکی از کاپیتان‌های دو تیم یعنی سرخیو راموس از ر‌ئال‌ ماد‌رید یا دیگو گودین از اتلتیکومادرید داده می‌شود.

در همین رابطه کاروان اتلتیکومادرید زودتر از همشهری خود ر‌ئال‌ ماد‌رید وارد شهر میلان شد. قرار است امروز نیز کاروان ر‌ئال‌ ماد‌رید به سمت میلان حرکت کند. البته آنها در لحظات آخر متوجه شدند که نمی‌توانند از رافائل واران، مدافع فرانسوی خود استفاده کنند.

اعضای ر‌ئال‌ ماد‌رید با بیش از 200 نفر وارد شهر میلان خواهند شد که از این تعداد 60 نفر خبرنگار این باشگاه هستند تا فینال این ر‌قا‌بت‌ها را برای شبکه اختصاصی ر‌ئال‌ ماد‌رید پوشش دهند.

انتها‌ی‌ پیا‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید