Performancing Metrics

سپرده شدن هدایت تیم ملی کشتی آلیش بانوان به مربی قرقیزی | اتاق خبر
کد خبر: 346161
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395 - 20:24
مریم منظمی از هدایت تیم ملی آلیش بانوان با مربی قرقیز خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نایب رئیس کشتی بانوان با بیان اینکه مربی قرقیز هدایت تیم آلیش بانوان را برعهده می‌گیرد، تصریح کرد: با مربی قرقیز برای هدایت تیم ملی مذاکره کردیم و روز سه شنبه 4 خرداد ماه جاری به نتیجه مثبت برای هدایت تیم ملی آلیش دست یافتیم. حضور مربی قرقیز در تیم ملی آلیش قطعی است ولی مشخص نیست به اردوی تبریز برسد یا اردوی بعد.

منظمی در خصوص اردوهای برون مرزی گفت: شرکت در اردو های برون مرزی را در برنامه داریم و قطعی است. حمایت های لازم از داخل انجام می شود ولی تیم ها و کشورهای مقابل نیز باید بپذیرند. رایزنی های لازم در این زمینه صورت می گیرد.

اردوهای تیم ملی کشتی بانوان در شهرهای مختلف برگزار می شود که منظمی در این باره گفت: هدف این است اردوها از حالت متمرکز بودن خارج شود به همین دلیل اردوها در شهرهای مختلف برگزار می شود. قرار بود اردوی دوم در یزد برگزار شود ولی چون یزد آماده نبود و تبریز اعلام آمادگی کرد، اردوی دوم را در تبریز برگزار کردیم. در این اردوها از نفرات نخبه استان نیز در کنار ملی پوشان استفاده می کنیم.

اردوی دوم تیم ملی کشتی بانوان از 5 تا 14 خرداد ماه جاری در استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است. رقابت های جهانی آلیش شهریور ماه به میزبانی قرقیزستان و مسابقات آلیش آسیایی نیز اوایل تیرماه در ترکمنستان برگزار می شود. همچنین در بخش گراپلینگ، مرداد 1395 ایران میزبان رقابت های آسیایی است. مسابقات جهانی این بخش نیز مهر ماه در بلاروس برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید