Performancing Metrics

حضور پرقدرتی در مسابقات جهانی لتونی خواهیم داشت | اتاق خبر
کد خبر: 346169
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395 - 21:49
رییس فدراسیون ورزش کارگری:
رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس سال 2017 پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و به همین خاطر جلساتی را برای بررسی شرایط برگزاری مسابقات ورزشی در این استان داشته ایم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سید امیر حسینی اظهار کرد: مشهد مقدس در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده و قرار است تا مسابقات ورزشی هم در این برنامه بزرگ گنجانده شود که به همین منظور جلسه ای را با استاندار و مسئولان این استان داشتیم و بازهم خواهیم داشت تا در این زمینه به آنها کمک کنیم.

وی افزود: برای انتقال تجربیات ورزشی خودمان به این استان و البته هماهنگی ها برای برگزاری المپیاد ورزشی کارگران به این استان رفتم و جلسه خوبی بود. بنا به درخواست مدیرکل تربیت بدنی استان قرار است مسابقات المپیاد کارگری در این استان برگزار شود تا آنها بتوانند شرایط برگزاری یک دوره مسابقه بزرگ با نفرات زیاد را تجربه و تمرین کنند.

رییس فدراسیون ورزش کارگری با تاکید بر اینکه المپیاد ورزشی کارگران 5 تا 9 بهمن امسال در خراسان رضوی برگزار خواهد شد گفت: تلاش ما این است که بتوانیم این مسابقات را در 10 رشته بانوان و 20 رشته مردان برگزار کنیم. این رقابتها به عنوان مسابقات انتخابی تیم های ملی مختلف برای اعزام به المپیاد جهانی کارگری در سال 2017 نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: المپیاد جهانی ورزش کارگری سال 2017 در لتونی برگزار خواهد شد و قصد داریم تا با قدرت در این مسابقات شرکت کنیم.برای انتخاب بهترین نفرات مراحل گزینشی زیادی را در نظر گرفته ایم که همین مسابقات المپیاد داخلی در مشهد یکی از مراحل انتخابی خواهد بود.

امیرحسینی درباره لغو چندباره برگزاری مسابقات اتومبیلرانی از خزر تا خلیج فارس نیز گفت: قرار بود این مسابقات با همکاری شورای عالی مناطق آزاد در بهمن یا اسفند برگزار شود که به اردیبهشت موکول شد اما متاسفانه هنوز نتوانسته ایم حامی مالی مناسبی برای این مسابقات پیدا کنیم بنابراین زمان بعدی برگزاری این رالی اصلا مشخص نیست. در حال رایزنی برای جذب یک حامی مالی هستیم و به محض اینکه این حامی پیدا شود مسابقات را برنامه ریزی می کنیم. از این بابت متاسفیم.

وی با گلایه از نداشتن اعتبار و بودجه مناسب گفت: وزارت رفاه حمایت خوبی از ما دارد اما باید قبول کنیم که شرایط مالی اصلا خوب نیست. ما دچار بحران مالی و تامین اعتبارات هستیم و به همین خاطر برگزاری مسابقات در بخش های مختلف تحت تاثیر است و به ما لطمه می زند.

رییس فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به دیدارش با رییس فدراسیون کشتی و همچنین رییس فدراسیون ورزش های باستانی کره جنوبی گفت: در این دیدار شرایط همکاری های طرفین بررسی شد و قرار شد تا تفاهم نامه ای در این زمینه منعقد شود.

وی گفت: جلسه ای را هم با مدیر عامل پتروشیمی کشور داشتم و از آنها خواستیم که در ورزش کارگری فعالیت بیشتری داشته باشند. آنها در این رشته ها فعال هستند اما این فعالیت باید بیشتر باشد تا بتوانیم به همان هدف اصلی خودمان یعنی 150 دقیقه فعالیت ورزشی در هفته برسیم. این همکاری فدراسیون با بخش های مختلف باید بیشتر شود تا از ظرفیت آنها به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید