Performancing Metrics

توصیه مرجعیت عالی عراق بر مراقبت از غیر نظامیان در فلوجه | اتاق خبر
کد خبر: 346171
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395 - 22:10
نماینده مرجعیت عالی عراق در نماز جمعه این هفته کربلا، ضمن قدردانی از رزمندگانی که در عملیات جاری فلوجه شرکت دارند، خواستار حمایت و مراقبت از غیر نظامیان و خانواده هایی شد که گروه تروریستی داعش از آنان به عنوان سپر انسانی استفاده می کردند.

اتاق خبر - «شیخ احمد الصافی» ، نماینده آیت الله سیستانی روز جمعه، از نیروهایی که در عملیات آزاد سازی فلوجه شرکت دارند خواست، از بی گناهان و خانواده هایی که از سوی گروه تروریستی داعش مورد سوء استفاده قرار داشته اند و از آنان به عنوان سپر انسانی استفاده می شد، حمایت کنند و به مشکلات آنها اهتمام بورزند.
به گزارش ایرنا، شیخ احمد الصافی ، در خطبه های نماز جمعه کربلا خطاب به رزمندگان گفت که نجات انسان های بی گناه مهمتر از هدف قرار دادن دشمن است.
وی در بخشی از سخنان خود به گروه ها و مردانی که در عملیات فلوجه شرکت کرده اند، درود فرستاد و فدارکاری های آنان را افتخار آمیز توصیف کرد.
وی همچنین از دولت عراق و نهادهای مسئول و متولی خواست ، به جانبازان و مجروحان و خانواده های شهدای جنگ علیه داعش و گروه های تروریستی و کمک به ساختن زندگی با کرامت برای آنان توجه ویژه داشته باشند.
نماینده مرجعیت عالی عراق ، با اشاره به حضور همه اقشار اعم از زن و مرد و پیر و جوان در جنگ مقدس علیه تروریست های تکفیری که با جان و چه با مالشان ایثار کرده اند، گفت ملت با صبر و استقامت خود در برابر تروریست ها حیرت جهانیان را بر انگیختند.
عملیات فلوجه اوایل هفته گذشته از چهار محور و با مشارکت نیروهای الحشدالشعبی، ارتش، پلیس و عشایر منطقه آغاز شد و پیشروی نیروها به سمت مرکز شهر ادامه دارد.
فلوجه دومین شهر الانبار به فاصله 55 کیلومتری غرب بغداد ، از 30 ماه پیش در کنترل گروه تروریستی داعش قرار داشته است.

ایرنا

94110

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید