Performancing Metrics

حضور در یونایتد افتخار بزرگی است | اتاق خبر
کد خبر: 346176
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395 - 23:02
مورینیو:
ژوزه مورینیو حضور در منچستریونایتد را افتخار بزرگی برای خود دانست.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا‌، ژوزه مورینیو در نهایت امروز (جمعه) چهار روز بعد از اخراج لوئیس فان خال به صورت رسمی از سوی باشگاه منچستریونایتد به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد تا کارش را برای فصل جدید شروع کند.

ژوزه مورینیو در اولین مصاحبه خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد گفت: افتخار بزرگی است که هدایت تیمی همچون منچستریونایتد را بر عهده گرفته‌ام. یونایتد باشگاه بزرگی در جهان و از محبوبیت بالایی برخوردار است. این باشگاه در سراسر جهان باشگاهی شناخته شده است و جذابیت و عشقی که در این باشگاه است با باشگاه‌های دیگر قابل مقایسه نیست. باید تاکید کنم که همیشه به اولدترافورد احساس خاصی داشتم و خودم را وابسته می دیدم. خاطرات خیلی خوبی از این ورزشگاه دارم و همیشه از رابطه خوبی که با هو‌اد‌ا‌ران منچستریونایتد داشتم لذت بردم. بی صبرانه منتظر شروع کارم به عنوان سرمربی منچستریونایتد هستم و امیدوارم که سال‌های خوبی در کنار هم داشته باشیم.

ژوزه مورینیو پرتغالی باید در اولین دیدار خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد در اردوی چین برابر بورسیادورتموند به میدان برود و بعد از آن نیز با منچسترسیتی دیدار خواهد داشت که تقابل او و پپ گواردیولا می‌تواند جالب توجه باشد.

انتها‌ی‌ پیا‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید