Performancing Metrics

قهرمانی در لیگ برتر هندبال حق تیم منیزیم بود | اتاق خبر
کد خبر: 346194
تاریخ انتشار: 8 خرداد 1395 - 02:13
سرمربی تیم هندبال منیزیوم فردوس پس از کسب عنوان نخست تیم اش در لیگ برتر هندبال کشور قهرمانی را حق تیم خود دانست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، شهداد مرتجی پس از برتری در سومین دیدار فینال این دوره از رقاتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور و کسبب عنوان قهرمانی تیم اش در این مسابقات گفت: بازی سختی برابر تیم نفت داشتیم. تیم حریف بسیار خوب کار کرد و باید از این بابت به این تیم تبریک گفت. به هر حال بچه های ما واقعا زحمت کشیدند و تیم ما حقش بود که قهرمان مسابقات شود. 

وی با بیان اینکه در این دو بازی حضور تماشاچیان و حمایت آنها هم بسیار خوب بود و باید از آنها برای حضورشان در سالن تشکر کنم افزود: ما برای کسب قهرمانی غیرت، تعصب و حمایت داشتیم.

مرتجی خاطرنشان کرد: از تمام بازیکنان ام راضی بودم آنها بسیار خوب بودند. تیم ما کار تیمی خوبی از خود ارائه داد و نتیجه هم گرفت و به خاطر همین کار تیمی در لیگ امسال موفق بودیم.

وی ادامه داد: از بازیکن خارجی نسبتا راضی بودم. خط زن ما در همان ابتدای بازی دو اخطار دو دقیقه ای گرفت و همین دفاع ما را با مشکل روبرو کرد اما توانستیم بازی را به خوبی در ادامه مسابقه مدیریت کرده و با پیروزی به پایان برسانیم. 

بیست و هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور روز چهارشنبه با قهرمانی تیم منیزیم فردوس و نایب قهرمانی تیم گچساران به پایان رسید. 

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید