Performancing Metrics

سرمربی روستف به من اعتقاد دارد | اتاق خبر
کد خبر: 346210
تاریخ انتشار: 8 خرداد 1395 - 04:50
عزت اللهی:
هافبک جوان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران می‌گوید او با نظر مستقیم قربان بردیف جذب روستف شده است و این مربی به او اعتقاد دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سعید عزت اللهی، در حاشیه اردوی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران، درباره موفقیت روستف در لیگ روسیه و حضور کمتر او در دیدارهای این تیم نسبت به سردار آزمون، اظها‌ر کرد: خدا را شکر فصل خوبی را با روستف داشتیم. من یک نیم فصل را به دلیل مشکل ITC از دست دادم. در نیم فصل دوم در کورس قهرمانی بودیم و مربی تیم کمتر به بازیکنان جوان بازی می داد، اما بردیف به من اعتقاد دارد و با نظر مستقیم او جذب روستف شدم.

او همچنین گفت: در فصل پیش‌رو هم در این تیم خواهم بود و تمام تلاشم را می‌کنم جزو بازیکنان ثابت باشم. یک نیم فصل دیگر از قراردادم با روستف باقی‌ مانده است.

عزت اللهی درباره شروع اردوی تیم ‌ملی و حضورش در این تمرینات، عنوان کرد: در سه روز گذشته در کنار تیم بودم و جو بسیار خوبی بر اردو حاکم است. همه با تمام وجود در حال تمرین هستند تا دو بازی بسیار خوب را پشت سر بگذاریم و گام رو به جلویی را برای موفقیت در بازی‌های مقدماتی جا‌م جها‌نی برداریم.

هافبک تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران در پاسخ به این سوال که آیا بازی با مقدونیه و قرقیزستان را خوب ارزیابی می‌کند، تاکید کرد: بازی با مقدونیه و قرقیزستان بهتر از این است که بازی تدارکاتی نداشته باشیم. این بازی‌ها حداقل چیزی بوده که فدراسیون فو‌تبا‌ل آن را فراهم کرده است و امیدوارم در شرایطی که بازی تدارکاتی نداشتیم از بازی با مقدونیه و قرقیزستان استفاده کنیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید