Performancing Metrics

کمپانی ایسر از مانیتور 4K و بدون لبه BM320 رونمایی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 346251
تاریخ انتشار: 8 خرداد 1395 - 10:11
کمپانی ایسر به تازگی از مانیتور 4K و بدون لبه جدیدی به نام BM320 رونمایی کرده است که به صورت ویژه برای کارهای حرفه ای و ویدیویی ساخته شده است.

اتاق خبر - این مانیتور 32 اینچی، از نمایشگری تقریبا بدون لبه بهره برده و به صورت تمام و کمال از گاموت رنگی RGB و عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند.

ایسر مانیتور جدید خود را تحت برند ZeroFrame توسعه داده که به محصولات بدون لبه این کمپانی اشاره دارد. بدون لبه بودن BM320 سبب می شود تا با کنار یکدیگر قرار دادن چند مانیتور، تصویری یکپارچه در اختیار بیننده قرار گیرد و کارهای گرافیکی، با دقت و وضوح بیشتری انجام شوند.

مضاف بر این، استفاده از پایه ErgoStand سبب شده تا کاربر بتواند کنترل کاملی روی میزان چرخش و ارتفاع مانیتور مورد اشاره داشته باشد. متاسفانه ایسر هنوز صحبتی درباره قیمت این مانیتور به میان نیاورده اما گفته که در نمایشگاه Computex هفته آتی واقع در تایپه، آن را برای اولین بار به نمایش درخواهد آورد.

اگرچه ایسر در تبلیغات مانیتور BM320، تاکید زیادی روی قابلیت های آن در کارهای حرفه ای و گرافیکی ورزیده است، اما بدون شک گیمرها هم از این مانیتور بدون لبه استقبال خواهند کرد که تجربه بصری فوق العاده ای در بازی های ویدیویی به ارمغان خواهد آورد.

دیجیاتو

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید