Performancing Metrics

اجرای ۶۵۰ هزار هکتار عملیات آبخیزداری در کشور | اتاق خبر
کد خبر: 346444
تاریخ انتشار: 8 خرداد 1395 - 21:38
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال ۹۰ هزار هکتار عملیات مقابله با پدیده بیابان زایی و کنترل گرد و غبار و ۶۵۰ هزار هکتار عملیات آبخیزداری در سطح کشور انجام می‌شود.

اتاق خبر: رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اظهارداشت: با توجه به کمبود آب، خشکسالی، بیابانی شدن برخی از عرصه‌ها و همچنین  در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی امسال ۹۰ هزار هکتار عملیات مقابله با پدیده بیابان زایی و کنترل گرد و غبار و نیز ۶۵۰ هزار هکتار عملیات آبخیزداری در سطح کشور انجام خواهد شد.

خداکرم جلالی افزود:برای انجام این اقدامات و تحقق مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، موضوع جامع نگری در حوزه‌های آبخیز به منظور بهره گیری از عرصه‌های منابع طبیعی و استفاده یکپارچه از استعدادهای مختلفی که در کشور وجود دارد و همچنین بهره گیری از مشارکت مردم به عنوان یک راهبرد اساسی از رویکردهای اصلی این سازمان به شمار می‌آیند.

وی حفظ آب، خاک و پوشش گیاهی را به عنوان منابع پایه بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: با توجه به نقش حیاتی عرصه‌های طبیعی در حفظ این منابع پایه، حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی از اولویت‌های اصلی ما در سازمان جنگل‌ها است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید