Performancing Metrics

خام فروشی مواد معدنی در زنجان به حداقل رسیده است | اتاق خبر
کد خبر: 346485
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395 - 11:27
نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان تلاش برای جذب سرمایه، فناوری، مدیریت، دانش فنی و نیروی انسانی ماهر خارجی را از وظایف اصلی این تشکل دانست و بر ضرورت بهره مندی بخش های اقتصادی از تکنولوژیهای به روز جهانی تاکید کرد.

اتاق خبر: نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان تلاش برای جذب سرمایه، فناوری، مدیریت، دانش فنی و نیروی انسانی ماهر خارجی را از وظایف اصلی این تشکل دانست و بر ضرورت بهره مندی بخش های اقتصادی از تکنولوژیهای به روز جهانی تاکید کرد.

مهدی رنگ رونا در زنجان ضمن تاکید بر لزوم توجه به ایجاد ارزش افزوده در تولید در تمامی بخش های اقتصادی اظهار داشت: توجه به ایجاد ارزش افزوده در تمامی بخش ها از جمله معدن سبب درآمدزایی، رونق اقتصادی و در نتیجه بهبود فضای کسب و کار می شود.

وی در مورد وضعیت خام فروشی در بخش معدن تصریح کرد: خوشبختانه میزان خام فروشی مواد معدنی در استان زنجان به حداقل ترین میزان ممکن رسیده است.

نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان عنوان کرد: البته بر اساس اظهارات مسئولان ذیربط مقرر شده است تا اقدامات لازم برای ساخت و ایجاد کارخانه های فرآوری مواد معدنی در استان زنجان انجام گیرد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی واحدهای فعال در حوزه سرب و روی تامین مواد اولیه یا کنستانتره خاک برای کارخانجات فرآوری است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها در حوزه سرب و روی، خاک موردنیاز کارخانجات و واحدهای خود را از سایر کشورهای هدف وارد استان زنجان می کنیم این در حالی است که در گذشته به خاک به عنوان مواد اولیه نیازی احساس نمی شد.

رنگ رونا گفت: تلاش برای ساماندهی صادرات و بهبود کیفیت خدمات دهی اعضاء، بازاریابی مستمر با کسب اطلاعات مربوط به عرضه و تقاضا، قیمت، بازارهای مصرف و تولید برای عرضه به اعضا با بهره گیری از آخرین رهیافت های جهانی جهت نیل به اهداف قانونی توسعه صادرات از اهداف تشکیل اتحادیه صادرکنندگان در استان زنجان است.

وی تلاش برای جذب سرمایه، فناوری، مدیریت، دانش فنی و نیروی انسانی ماهر خارجی برای رشد و ارتقاء زمینه های موضوع فعالیت اتحادیه را از دیگر اهداف این اتحادیه عنوان کرد.

منبع: دنیای معدن

نظرات
ADS
ADS
پربازدید