Performancing Metrics

فهرست نهایی ایرلند شمالی برای یورو 2016 | اتاق خبر
کد خبر: 346584
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395 - 08:22
فهرست نهایی ایرلند شمالی برای حضور در یورو 2016 اعلام شد که در آن بازیکن باتجربه آن‌ها آرون هیوز نیز حضور دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یورو 2016 از دو هفته دیگر در فرانسه آغاز می‌شود و 24 تیم حاضر در این رقابت‌ها در 6 گروه 4 تیمی برابر هم به میدان خواهند رفت.

در این بین ایرلند شمالی یکی از تیم‌هایی است که برای اولین بار جواز حضور در رقابت‌های یورو 2016 را به لطف افزایش تعداد تیم‌های این رقابت‌ها از 16 تیم به 24 تیم کسب کرده است و حالا می‌خواهد برابر بزرگان قاره سبز عرض اندام کند.

در آستانه دو هفته تا شروع یورو 2016 فهرست نهایی ایرلندی‌ها با هدایت مایکل اونیل اعلام شد که در آن می‌توان منتخبی از بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگلیس را مشاهده کرد. فهرست بازیکنان ایرلند شمالی برای یورو به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: آلن مانوس (سنت جانسون)، میشائل مک گورن (همیلتون)، روی کارول (لینفیلد)

مدافعان: کرگ کچکارت (واتفورد)، جانی اوانس (وست‌بروومویچ)، گرت مک آئولی (وست‌بروومویچ)، لوک مک کالوگ (دانکسلر)، کونور مک لافلین (فیلیت وود)، لی هادسون (مک دونس)، آرون هیوز (بدون تیم)، پاتریک مک‌نیر (منچستریونایتد)، کریس بیرد (دربی کانتری)

هافبک‌ها: استیون دیویس (ساوث همپتون)، اولیور نوروود (ریدینگ)، کوری اوانس (بلکبرن)، شن فرگوسن (میلوال)، استوات دالاس (لیدز یونایتد)، نیال مک گین (آبردین)، جیمی وارد (ناتینگهام)

مهاجمان: ویل گریگ (ویگان)، جاش مگینس (کیلمارناک)، کونور واشنگتن (کوئینز پارک رنجرز)، کایل لافرتی (نوریچ)

ایرلند شمالی باید در در اولین دیدار خود در یورو 2016 در شهر نیس فرانسه برابر لهستان به میدان برود.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید