Performancing Metrics

شرایط خودمالکی مسکن مهر فرصتی مناسب برای خانه دارشدن | اتاق خبر
کد خبر: 346591
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395 - 08:55
استاندار لرستان گفت: شرایط خودمالکی مسکن مهر فرصتی مناسب برای خانه دارشدن خانوارهای لرستانی است.

اتاق خبر - هوشنگ بازوند عصر شنبه در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: با توجه به فرصت به دست آمده وحذف شرایط اولیه مسکن مهر دستگاه ها ونهاد های استان برای خانه دار شدن کارکنان خود از این مهم استفاده کنند.

وی با انتقاد از آمار مسکن شهر سازی استان نسبت به تعداد مسکن مهر های بدون متقاضی ومشکل داراستان بیان کرد: پرونده مسکن مهر استان باید با زمان بندی مشخص شده تا 22 بهمن سال جاری به اتمام برسد وبرای تحقق این مهم نیز باید یکی از دستگاه های متولی متضرر شود.
استاندار لرستان تاکید کرد: مشکل فضای سبز، فضای ورزشی وبهداشتی سایت مسکن مهر شهرستان سلسله ظرف یک هفته آینده توسط معاون عمرانی برآورد مالی شده ومسکن وشهرسازی استان نسبت به تامین منابع مالی آن اقدام کند.
وی افزود: شهرداری الشتر نیز نسبت به ایجاد فضای سبز این سایت اقدام کرده ودانشگاه علوم پزشکی نیز با در اختیار گرفتن 520 متر فضای آموزشی نسبت به ساخت خانه بهداشت این مجتمع مسکن مهر اقدام کند.
بازوند با بیان اینکه سپاه استان آمادگی ساخت سال ورزشی را در این سایت مسکن مهر را دارد اضافه کرد:ساکنان این مجتمع نیز با توجه به نزدیک بودن مدرسه ابتدای به این سایت زمین در نظر گرفته شده برای فضای آموزشی را در اختیار این نهاد قرار دهند.
مدیر کل مسکن وشهرسازی لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت:دوهزار و314 واحد مسکن مهر بدون متقاضی در لرستان وجود دارد که از این تعداد یک هزار 656 واحد در شهرستان خرم آباد، 183 واحد پلدختر و475 واحد نیز در الیگودرز قرار دارند.
شهرام ملکی افزود: واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی شهرستان های پلدختر والیگودرز با حذف شرایط مسکن مهر نسبت به این واحدها از فردا بدون هیچ گونه شرطی به متقاضیان این واحدها تعلق خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: 464 واحد از یک هزارو 656 واحد مسکن مهر شهرستان خرم اباد نیز به صورت خودمالکی به شخص حقوقی با وام هفت درصدی واگذار شده است.
مدیر کل مسکن وشهرسازی لرستان گفت:598 واحد مسکن مهر نیز در فاز یک ودو شهرستان خرم آباد برای تکمیل وبهره برداری در اختیار تعاونی آموزش وپرورش وارتش این شهرستان قرار گرفته است ودارای پیشرفت خوبی نیز هستند.
وی بیان کرد:216 واحد نیز با توجه به متقاضی بودن کمیته امداد استان برای تکمیل توسط خیرین در تحویل این نهاد شده است.
ملکی یاد آورشد: از واحدهای بدون متقاضی شهرستان خرم آباد نیز 322 واحد آماده واگذار به دانشگاه لرستان و علوم پزشکی استان است .

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید