Performancing Metrics

دستور جدید درباره آبرسانی روستایی | اتاق خبر
کد خبر: 346644
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395 - 09:15
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قالب یک مجموعه منسجم ابلاغ شده است، گفت: طرح‌های آبرسانی روستایی باید با جدیت تمام پیگیری شود.

اتاق خبر: حمید چیت چیان با تاکید بر جایگاه برجسته اقتصاد مقاومتی در صنعت آب و برق، بر انجام خدمات بیشتر و مستمر به مردم تأکید کرد و گفت: ما همه خادم مردم هستیم و در مسیر این خدمت، باید همواره منویات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهیم.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه هم‌ اکنون شرایط سخت اقتصادی در تمام منطقه حاکم است و کشورهای مختلف دچار رکود اقتصادی و کاهش درآمد هستند، خاطرنشان کرد: باید با دقت کامل به تمام جزئیات توجه داشت و با استفاده از فرصت‌های در اختیار به گونه‌ای اقدام کنیم تا کارنامه روشنی را در راه خدمت به مردم از خود بر جای بگذاریم.

وی افزود: طرح‌های آبرسانی روستایی باید با جدیت تمام پیگیری شود و کار مهمی که امسال بر دوش آحاد جامعه و دولت است، اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای اقدام و اجرا و عملیاتی کردن پروژه‌های نیمه تمام است.

وزیر نیرو با بیان اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دقیق و جامع و به‌ صورت یک مجموعه منسجم، ابلاغ شده است، تصریح کرد: اگر بخواهیم موفق شویم باید دقیقا تمام موارد را پیگیری کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

چیت چیان ادامه داد: «اقتصاد مقاومتی» در حوزه آب و برق، جایگاه ویژه‌ای دارد و مهم ترین بحث‌هایی که در این زمینه داریم مدیریت مصرف، خودکفایی در تجهیزات و ساخت تاسیسات صنعت آب و برق و اینکه با بهره گیری از ظرفیت‌های داخل است، چرا که تامین با کیفیت آب و برق که نسبت مستقیم با رفاه مردم و همچنین پیشرفت صنعت دارد، مهم ترین هدف وزارت نیرو است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید