Performancing Metrics

رفع معظل ضایعات 35 درصدی و حضور دلالان بخش کشاورزی با ارائه نسل جدید نرم افزار | اتاق خبر
کد خبر: 346940
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1395 - 08:14
یک کارآفرین برتر گفت: نرم افزار توزیع و پخش مویرگی «ویژن 20» راهکاری برای کاهش تلفات و حذف دلالان در صنعت و کشاورزی است که می تواند در تحقق اهداق اقتصاد مقاومتی نیز نقش آفرین باشد.

اتاق خبر: امین رفیع زاده- کارآفرین برتر-  با ارایه گزارشی از ارایه نسل جدید نرم افزار «ویژن 20» در بخش توزیع و پخش کالاها افزود: این نرم افزار از کشورهای آلمان و انگلستان الگو برداری شده و هم اکنون آنچه به بازار عرضه می شود، نرم افزار بومی کشور است که به مراتب از نرم افزارهای خارجی کارآتر و کم هزینه تر عمل می کند.

او با بیان این که نرم افزار ویژن 20 تحولی در سیستم توزیع و پخش محصولات صنعتی و کشاورزی است، اظهار داشت: براساس آمارها ، هم اکنون ضایعات 35 درصدی و حضور دلالان و واسطه گران، بخش کشاورزی را با معضلات متعددی مواجه کرده ، به طوری که تفاوت قیمت مزرعه تا بازار و نوسان قیمت ها موجب نارضایتی تولید کنندگان و مصرف کنندگان شده است.

رفیع زاده در ادامه گفت: بکارگیری نسل جدید نرم افزار ویژن 20 می تواند با ارایه خدمات به موقع پخش و توزیع از تلفات محصولات و با دریافت مستقیم محصول از تولید کننده و عرضه به مصرف کننده از حضور دلالان نیز در این بخش جلوگیری کند.

او امتیاز نسل جدید نرم افزار ویژن 20 را سرعت، امنیت و نوآوری در مکانیزم بهینه سازی کسب و کار برشمرد و تصریح کرد: نسل های قدیمی این نرم افزار نیز بیش از 60 درصد سیستم پخش و توزیع بازار را در اختیار دارد که امیدواریم با ورود بیش از پیش در بخش صنعت و کشاورزی تاثیرگذارتر عمل کند.

رفیع زاده با بیان این که در این سیستم نرم افزاری سفارش از طریق تبلت دریافت و به طور آنلاین کالا از مبدا تا مقصد رصد می شود، گفت: این روش منجر به افزایش 20 تا 30 درصدی فروش محصولات نیز خواهد شد که تحولی در بخش صنعت و کشاورزی ایجاد می کند.

او اظهار داشت: نسل جدید نرم افزار ویژن 20 در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی آگروفود 2016 رونمایی می شود.

بر این اساس نرم افزار توزیع و پخش مویرگی ویژن بومی کشور است که از 12 سال پیش در شبکه های توزیع و پخش کالاها و محصولات غذایی استفاده می شود.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید