Performancing Metrics

آغاز به کار یازدهمین همایش بین‌المللی انرژی | اتاق خبر
کد خبر: 347055
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1395 - 14:35
یازدهمین همایش بین‌المللی انرژی و بزرگ‌ترین گردهمایی متخصصان انرژی کشور صبح امروز در محل دائمی پژوهشگاه نیرو آغاز به کار کرد.

اتاق خبر: داوود منظور دبیر یازدهمین همایش بین‌المللی انرژی با بیان این‌که این همایش یک رویداد مهم علمی است، گفت: هدف از برگزاری این همایش هم‌اندیشی در جهت پاسخگویی موثر به تامین نیازهای انرژی در جهان در حال تغییر است.

وی با بیان این‌که این همایش تاکید ویژه‌ای بر فرصت‌های کسب‌وکار در صنعت انرژی ایران دارد، اظهار کرد: این همایش می‌تواند نقش ایران را در تامین مطمئن انرژی در جهان گوشزد کند.

دبیر یازدهمین همایش بین‌المللی انرژی ادامه داد: در این همایش که در دو روز برگزار می شود نظرات کارشناسان از بیش از 20 کشور جهان از جمله آمریکا، آلمان، بلژیک، هند، فنلاند، یونان و غیره در قالب چهار میزگرد تخصصی و در موضوعات مربوط به نیازها و ابزارهای تامین مالی، مرزهای دانش بهره‌وری انرژی، مسائل و چالش‌های انرژی برق آبی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

منظور در خصوص مقالات ارائه شده در این همایش گفت: از 500 مقاله ارائه شده به این همایش 46 مقاله به صورت شفاهی و 180 به صورت پوستر در چهار محور پویایی‌های تامین مالی، پویایی‌های ساختارها و نهادها، پویایی‌های فناوری و پویایی‌های زیست محیطی در بخش انرژی پذیرفته شده است.

وی اظهار کرد: این همایش فرصتی برای معرفی شرکت‌های داخلی است و مقالات پذیرفته شده در این همایش نیز از طریق سایت کمیته انرژی ایران در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید