Performancing Metrics

توسعه کشت گلخانه ای برای مقابله با کم آبی در ملارد دنبال می شود | اتاق خبر
کد خبر: 347240
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1395 - 03:11
مدیر جهاد کشاورزی ملارد گفت: باید در یک فرآیند قانونی اعتبار لازم در اختیار تولیدکنندگان و سرمایه گذاران کشت های گلخانه ای و قارچ قرار گیرد تا بحران کم آبی به حداقل برسد.

اتاق خبر: اسماعیل صارمی در جمع اعضای شورای اسلامی ملارد با تأکید بر حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، عدم آشنایی مردم و کشاورزان به مقوله کاربری اراضی را از مشکلات اساسی پیش رو عنوان کرد و گفت: با توجه به رشد روزافزون جمعیت و کم شدن اراضی و نیاز کاذب بعضی سودجویان، اراضی کشاورزی منطقه را مورد تهدید قرار می دهد.

وی ارتباط نزدیک شوراهای اسلامی با مردم و انتقال مسائل مربوط به اراضی کشاورزی به مجموعه مدیریت شهرستان را از نقاط قوت شوراهای اسلامی عنوان و از آن ها به عنوان حلقه واسط حاکمیت و مردم به عنوان بهترین گزینه برای آشنایی افکار عمومی با مجموعه قوانین و مقررات حاکم بر اراضی کشاورزی یاد کرد و خواستار تداوم هم اندیشی شوراها و دهیاری های منطقه با مجموعه کارشناسان جهاد کشاورزی شد.

مدیر جهاد کشاورزی ملارد به اختصاص اعتبار قابل توجه برای پیشبرد اهداف سازمان در جهت مبارزه با بحران کم آبی برای توسعه کشت های گلخانه ای اشاره کرد و گفت: این مدیریت آمادگی کامل دارد اعتبار لازم را در یک فرآیند قانونی در اختیار تولیدکنندگان و سرمایه گذاران کشت های گلخانه ای و قارچ قرار دهد تا هم بحران کم آبی را به حداقل برساند و هم بهره برداری در واحد سطح را با کمترین هزینه بالا برده و محصول سالم و ارگانیک را در اختیار مردم قرار دهد.

صارمی آمادگی مجموعه مدیریت و کارشناسان را برای ارتباط نزدیک و منطقی با شورای اسلامی و دهیاری ها اعلام و خواستار تداوم هم اندیشی در شهرستان ملارد شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید