Performancing Metrics

سفیر کره جنوبی بر گسترش روابط فرهنگی با ایران تاکید کرد | اتاق خبر
کد خبر: 347372
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1395 - 12:58
سفیر کره جنوبی در ایران بر گسترش همکاری های فرهنگی و هنری با جمهوری اسلامی تاکید کرد.

اتاق خبر - از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، کیم سئونگ هو سفیر کره جنوبی در ایران با مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و مشاور فرهنگی و هنری شهردار تهران دیدار و گفت‌ و ‌گو کرد.

کیم سئونگ هو سفیر کره جنوبی در ایران با ابراز خرسندی از حضور در خانه هنرمندان ایران گفت: حضور در خانه هنرمندان ایران که یکی از مراکز مهم فرهنگی و هنری ایران است تجربه بسیار ارزشمندی است.
وی افزود: من به عنوان سفیر کشور کره جنوبی وظیفه خود می‌دانم که روابط میان دو کشور را افزایش دهم، در این میان همکاری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری امکان افزایش روابط میان دو کشور را فراهم می‌سازد.
سفیر کره جنوبی در ایران اظهار داشت: روابط میان ایران و کره جنوبی تاکنون بیشتر در زمینه روابط اقتصادی و تجاری بوده است، من به نوبه خود تلاش خواهم کرد، زمینه‌های همکاری بین دو کشور به‌ ویژه در ابعاد فرهنگی و هنری را نیز افزایش دهم.
کیم سئونگ هو با اشاره به حمایت از هرگونه فعالیت هنری و هنرمندان از سوی سفارت کره جنوبی در ایران گفت: سفارت کره جنوبی و بسیاری از شرکت‌های بازگانی و تجاری این امکان را دارند با کمک و راهنمایی خانه هنرمندان ایران، در حمایت از هنرمندان ایرانی و برگزاری برنامه‌های مختلف هنری نقش پررنگی را برعهده گیرند.
مجید رجبی معمار نیز در این دیدار به معرفی خانه‌ هنرمندان ایران و انجمن‌های مختلف هنری پرداخت و گفت: خانه هنرمندان ایران به عنوان یکی از مراکز مهم هنری نه فقط در سطح شهر تهران، بلکه در ایران می‌کوشد از طریق همکاری با انجمن‌های مختلف هنری، فرهنگ و هنر ایران را در قالب فعالیت‌های گوناگون هنری به نمایش بگذارد.
مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در بخش دیگری به فعالیت‌های خانه هنرمندان ایران در سطح بین‌المللی اشاره کرد و افزود: فعالیت خانه هنرمندان ایران تنها در سطح محلی و ملی نیست، بلکه با توجه به ظرفیت‌های بالای خود امکان همکاری فرهنگی و هنری با سایر کشورها را نیز دارد.
وی با اشاره به برگزاری هفته‌های فرهنگی از سوی کشورهای خارجی در خانه هنرمندان ایران گفت: تاکنون هفته‌های مختلف فرهنگی در خانه هنرمندان ایران برگزار شده است که فرصت مناسبی برای گسترش تعامل فرهنگی و هنری فراهم می‌سازد.
رجبی معمار، با اشاره به اهمیت برقراری روابط فرهنگی میان دو کشور ایران و کره جنوبی گفت: تمدن ایران یکی از کهن‌ترین تمدن‌های تاریخی جهان است، کره جنوبی نیز فرهنگ و سنت تاریخی ارزشمندی دارد که این امر می‌تواند زمینه خوبی برای تعامل فرهنگی میان دو کشور باشد.
مدیرعامل خانه هنرمندان ایران افزود: خانه هنرمندان ایران آمادگی خود را برای هرگونه همکاری فرهنگی با کشور کره جنوبی اعلام می‌کند، تا از این طریق نه تنها هنرمندان دو کشور بلکه مردم دو کشور نیز با فرهنگ و هنر یکدیگر بیشتر آشنا شوند.
در این دیدار همچنین کیم سئونگ هو سفیر کره جنوبی همراه با مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران از بخش های مختلف خانه هنرمندان ایران بازدید کرد.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید