Performancing Metrics

آتش‌سوزی گسترده در انبار لوازم خانگی در شهر ری | اتاق خبر
کد خبر: 347443
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1395 - 17:31
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد آتش‌سوزی گسترده در انبار کالا و لوازم خانگی در محدوده شهر ری خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، سید جلال ملکی درباره جزئیات حادثه آتش‌سوزی که صبح امروز به وقوع پیوست، گفت: ساعت ۸:۰۷ صبح امروز وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک انبار کالا و لوازم خانگی و پارچه در خیابان شهرری بعد از پل ری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه بالابر و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد حریق در انبار کالا به وسعت ۱۰۰ مترمربع که مملو از لوازم خانگی بود، به وقوع پیوسته و علت آن نامشخص است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به مهار شعله‌های آتش کرده و از سرایت آن به دیگر بخش‌های انبار جلوگیری کردند، گفت: با توجه به وجود مقدار زیادی پارچه، کاغذ و لوازم قابل اشتعال در داخل انبار، هر آن احتمال آن می‌رفت که آتش به بخش‌های دیگر انبار نیز سرایت کند و انفجار نیز به وقوع پیوندد.

ملکی تصریح کرد: بررسی‌های آتش‌نشانان نشان می‌داد در طبقه دوم این انبار لوازم خانگی، یک کارگاه تولیدی پارچه فعالیت می‌کند که آتش در حال سرایت به انبار دپوی پارچه‌ها بود. آتش‌نشانان بلافاصله به چند گروه تقسیم شده و ضمن محاصره شعله‌های آتش و جلوگیری از سرایت آن به بخش‌های دیگر، سرانجام موفق شدند بعد از سه ساعت تلاش نفس‌گیر، سرانجام شعله‌ها را مهار کرده و عملیات لکه‌گیری را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه لکه‌گیری محل آتش‌سوزی در حال حاضر در حال انجام است، افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان علت‌یاب سازمان در دست بررسی است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: خوشبختانه با حضور به موقع آتش‌نشانان و پس از مهار شعله‌های آتش مشخص شد حریق گسترده تلفات جانی نداشته و تنها خسارت مالی سنگینی را به بار آورده است.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید