Performancing Metrics

بررسی برنامه ششم توسعه اولین دستور مجلس دهم است | اتاق خبر
کد خبر: 347500
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1395 - 21:32
لاریجانی:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی برنامه ششم توسعه نخستین دستور مجلس دهم است.

اتاق خبر - علی لاریجانی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس پس از ادای سوگند هیات رئیسه مجلس دهم از نمایندگان برای انتخابات هیات رئیسه با سرعت و هماهنگی بالا تشکر کرد.

وی ادامه داد: این کار باعث شد تا بتوانیم به موضوعات اصلی کشور بپردازیم. لاریجانی ادامه داد: برگزاری انتخابات هیات رییسه باعث شد با همگرایی ،وفاق و دوستی، شرایط برای ایجاد مجلسی آرام و کارآمد ایجاد شود تا نمایندگان بتوانند مسائل کشور را که مهمترین آن موضوعات اقتصادی است با دقت پیگیری کنند.
وی ادامه داد: در هیات رییسه موقت این موضوع بحث شد که هفته آینده مجلس سه جلسه علنی برگزار کند و موضوع برنامه ششم توسعه در اولین دستور کار مجلس قرار گیرد.
رییس مجلس دهم افزود چند رکن برنامه ششم که صنعت، تولید، کشاورزی، سلامت و مسائل دیپلماتیک بخصوص موضوع هسته ای و همچنین بحث آسیب های اجتماعی است، باید در جلسه ای به دقت مورد بررسی نمایندگان قرار گیرد و در همین رابطه شرایط موجود و چالش ها در دستگاه های مختلف درباره برنامه ششم توسعه بررسی شده تا وارد مراحل بررسی برنامه ششم در صحن شود.
وی جلسه بعدی را هفته آینده یکشنبه شانزده خرداد ماه اعلام کرد و افزود از شما به خاطر حسن ظن تشکر می کنم و این موضوع باعث همگرایی و دوستی در مجلس آینده خوهد شد تا با همکاری یکدیگر بتوانیم مسائل کشور را بهتر حل کنیم.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید