Performancing Metrics

آینده امید بخش روابط ایران با فنلاند | اتاق خبر
کد خبر: 347505
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1395 - 15:32
در دیدار ظریف با وزیر خارجه فنلاند مطرح شد:
وزیر خارجه ایران در سومین برنامه کاری خود در هلسینکی با همتای فنلاندی‌اش در محل وزارت خارجه این کشور دیدار و درباره روابط و همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، بانکی و پارلمانی گفت‌وگو و رایزنی کرد.

 به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، وزیر خارجه ایران در سومین برنامه کاری خود در هلسینکی با همتای فنلاندی‌اش در محل وزارت خارجه این کشور دیدار و درباره روابط و همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، بانکی و پارلمانی گفت‌وگو و رایزنی کرد.

محمدجواد ظریف در این ملاقات ضمن تشریح ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی گسترده ایران ابراز امیدواری کرد در مرحله پسابرجام زمینه گسترش همکاری‌های دو کشور فراهم گردد.

او با اشاره به ترکیب و سطح هیات اقتصادی همراهش و همایش مشترک اقتصادی ایران و فنلاند که توسط اتاق‌های بازرگانی دو کشور در حال برگزاری در هلسینکی است، آینده روابط دو کشور را امیدبخش دانست.


دیدار وزیران خارجه ایران و فنلاند
تیمو سوئینی، وزیر خارجه فنلاند نیز با تشکر از ظریف به‌خاطر سخنرانی صبح امروز در فروم هلسینکی و ابراز خشنودی از حضور هیات اقتصادی همراه وزیر خارجه در سفر به فنلاند گفت: همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف از جمله ارتباطات و آموزش می‌تواند گسترش یابد.

وزیران خارجه دو کشور هم‌چنین در خصوص بحران‌های موجود در منطقه غرب آسیا و راه‌های حل آن رایزنی و تبادل نظر کردند.

دیدار وزیران خارجه دو کشور با ضیافت رسمی ناهار وزیر خارجه فنلاند به افتخار ظریف ادامه یافت.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید