Performancing Metrics

دفاتر شرکت‌های بزرگ ایرانی در آلمان افتتاح می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 347525
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1395 - 23:15
رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: آماده راه اندازی دفاتر شرکت های بزرگ ایران در مرکز همکاری های اقتصادی ایران و اروپا در آلمان هستیم.

اتاق خبر: مهدی کرباسیان - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت - که در مراسم افتتاح مرکز اقتصادی ایران و اروپا در برلین (آلمان) سخن می‌گفت، تصریح کرد: با توجه به امکانات این مرکز و ضرورت افزایش همکاری های ایران و اروپا،‌ دفاتر شرکت های بزرگ ایرانی در این محل گشایش می یابد.

وی با اشاره به فرصت های همکاری دو کشور به ویژه بخش معدن و صنایع معدنی ادامه داد: ایران و آلمان از گذشته تاکنون همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته اند که امیدواریم در شرایط جدید، روابط دو طرف بیش از پیش توسعه یابد.

طبق اعلام ایمیدرو، کرباسیان پیش بینی کرد در سه - چهار سال آینده،‌ آلمان دوباره شریک اول یا دوم ایران در حوزه اقتصادی شود.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: فرصت هایی که در بخش های فولاد، سنگ آهن،‌ زغالسنگ،‌ مس،‌ آلومیینوم،‌ عناصر نادر خاکی و همچنین اکتشاف و امور زیرساخت در ایران وجود دارد زمینه مساعدی را برای توسعه روابط دو طرف ایجاد کرده است.

کرباسیان افزود: با توجه به حضور شرکت هایی از حوزه های بانکی،‌ بیمه ای،‌ سرمایه گذاری، امور مشاروه ای و حقوقی ایران در همایش اقتصادی با آلمان،‌ فرصت مناسبی برای مذاکرات دو جانبه فراهم آمده تا موانع توسعه همکاری ها برطرف شود.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید