Performancing Metrics

عدم پرداخت بهای برق سبب قطع مجدد برق بيمارستان امام رضا می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 347535
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1395 - 23:57
مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان مشهد گفت:اگر بيمارستان امام رضا(ع) بهای برق مصرفی خود را پرداخت نکند در ارائه خدمات ما تجدید نظر می‌شود و برق این بیمارستان دوباره قطع خواهد شد.

اتاق خبر: علی سعیدی  درباره علت قطع شدن برق بيمارستان امام رضا(ع) مشهد در ساعات اوليه ظهر امروز، اظهار کرد: شرکت برق، امروز ساعت ۱۰.۳۰ برق بیمارستان امام رضا(ع) را به علت بدهی به مدت کمتر از یک ساعت قطع کرد.

وی ادامه داد: بیمارستان امام رضا(ع) از ابتدای بهمن سال ۹۴ تا امروز بهاي برق مصرفي خود را با وجود دریافت اعتبارات پرداخت نکرده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان مشهد با بیان اینکه این شرکت سه نامه رسمی و چهار پیامک برای پرداخت بدهی به مسئول مربوطه فرستاده است، ادامه داد: ولی متاسفانه این بیمارستان نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکرده و در نهایت ما مجبور به قطع برق آن هم فقط در ساختمان اداری شدیم.

سعیدی، ضمن تکذیب قطع برق در سایر قسمت‌های بیمارستان گفت: با توجه به این که بیمارستان امام رضا(ع) انشعابات زیادی دارد ما فقط برق ساختمان اداری را قطع کردیم که به واقع این ساختمان دارای برق اضطراری است.

وی با اشاره به بدهی ۸۴ میلیونی بیمارستان امام رضا به این شرکت تصریح کرد: در هر صورت اعتبارات پرداخت قبوض به بيمارستان داده شده اما به چه علت پرداخت بهاي برق مصرفي خود را پرداخت نمی‌کنند؟

مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان مشهد بیان کرد: اگر مراکز تولیدی و خدماتی که فعالیت اقتصادی انجام می‌دهند قبض برق خود را پرداخت نکنند این شرکت در بحث ارائه خدمات با چالش جدی مواجه می‌شود چرا که شرکت برق از محل این سازمان‌ها درآمد دارد.

سعيد‍ خاطرنشان كرد: در هر صورت بیمارستان امام رضا(ع) ملزم به پرداخت قبض مصرفی است و اگر بدهی خود را پرداخت نکند در ارائه خدمات ما تجدید نظر می‌شود و دوباره برق این بیمارستان قطع خواهد شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید