Performancing Metrics

سومین بازدید سفیر ایران از مرزهای بین‌المللی ایران و ترکیه | اتاق خبر
کد خبر: 347589
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1395 - 18:10
هم‌زمان با سفر رییس‌جمهور کشورمان به منطقه آذربایجان غربی، سفیر ایران در ترکیه به منظور بررسی روند ایجاد پنجره مرزی مشترک و مدیریت واحد گمرکی به منطقه مرزی ایران و ترکیه سفر کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، هم‌زمان با سفر رییس‌جمهور کشورمان به منطقه آذربایجان غربی، سفیر ایران در ترکیه به منظور بررسی روند ایجاد پنجره مرزی مشترک و مدیریت واحد گمرکی به منطقه مرزی ایران و ترکیه سفر کرد.

 ابراهیم طاهریان‌فرد، سفیر ایران در آنکارا در 100 روز گذشته برای سومین‌بار از روند فعالیت‌های گمرکی در مرزهای بین‌المللی مشترک میان دو کشور بازدید کرد .

او در این سفر گزارشی درباره روند فعالیت‌ها، همکاری‌های مرزی و گمرکی میان ایران و ترکیه، مشکلات و موانع موجود و روش مناسب برای ایجاد تسهیلات مطلوب برای توسعه ساختارها و فعالیت‌های مرزی و گمرکی تهیه و به محمود واعظی، نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور ترکیه که در همین ارتباط به همراه روحانی در منطقه آذربایجان غربی حضور دارند، ارائه کرد.

افزایش امکانات برای کاهش زمان توقف کامیون‌ها و سرعت دادن به تردد در دروازه‌های مرزهای بین‌المللی با ترکیه در سطح شئونات و استانداردهای مطلوب از طریق اصلاح و توسعه زیرساخت‌ها، افزایش امکانات فضای گمرکی، تنظیم و تعدیل هزینه‌ها و توسعه امور دولت الکترونیک، ایجاد مدیریت و پنجره واحد گمرکی از طریق تجمیع مجموعه اقدامات، از جمله مواردی است که نیازمند اتخاذ تصمیم و وضع مقررات مناسب است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید