Performancing Metrics

آرژانتین تهدید به کناره‌گیری از کوپا آمه‌ریکا کرد | اتاق خبر
کد خبر: 347602
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 02:12
رییس فدراسیون آرژانتین تهدید کرد در صورتی که دخالت‌های دولت در امور فدراسیون ادامه داشته باشد، در کوپا آمه‌ریکا شرکت نخواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا از چندی دیگر در کشور آمریکا برگزار می‌شود و آرژانتین به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی باید در اولین بازی به مصاف شیلی، قهرمان دوره قبل برود.

در روزهای گذشته، دولت آرژانتین دخالت‌های واضحی در فوتبال این کشور داشته و انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال آرژانتین را به تعویق انداخته است. این انتخابات قرار بود مدت‌ها قبل برگزار شود ولی به دلیل موضوعات پیش آمده درباره حق پخش تلویزیونی، دولت آرژانتین فعلا انتخابات را لغو کرده و دو بازرس را مامور بررسی پرونده حق پخش تلویزیونی فوتبال این کشور کرده است.

به این ترتیب رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین، امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد برنمی‌تابیم که دولت به این واضحی در امور فوتبال دخالت کند و مسائل را به هم بریزد و آمادگی تیم ملی فوتبال را قبل از شروع کوپا زیر سوال ببرد. به همین خاطر در صورتی که دولت این اقداماتش را کنترل نکند، از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا کناره‌گیری می‌کنیم و در این رقابت ها حضور نخواهیم داشت.

فیفا در ماه‌های قبل کشورهای اندونزی، کامرون و نیجریه را به دلیل دخالت‌های دولت در امور فدراسیون تعلیق کرده بود. حالا باید ببینیم آرژانتین نیز به این وضعیت دچار می‌شود یا خیر. اکنون بنا به نوشته روزنامه‌های این کشور، وضعیت قرمز در فوتبال آرژانتین برقرار شده است و معلوم نیست فوتبال این کشور با بیانیه‌ای که فدراسیون فوتبالش صادر کرده، تعلیق شود یا خیر چراکه آن‌ها به صراحت اعلام کردند دولت در امور فوتبالی آن‌ها دخالت می‌کند و فیفا کاملا بر این موضوع نظارت دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید