Performancing Metrics

برای زدن رکورد جهان به خودم فشار نیاوردم | اتاق خبر
کد خبر: 347624
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 04:00
رستمی:
وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم ایران با بیان اینکه برای زدن رکورد جهان در مسابقات جام فجر فشاری به خود نیاورده است گفت: خودم مربی خودم هستم و ان شاالله با تمرینات حرفه ای که پیگیری می کنم بتوانم در المپیک بهترین نتیجه را بگیرم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کیانوش رستمی پس از زدن رکود جهان اظهار کرد: چند سال بود سخت تلاش می کردم تا این اتفاق بیفتد اما چه جایی بهتر از ایران که توانستم هم رکود مجموع و هم دو ضرب جهان را بزنم. خوشحالم که توانستم پرچم ایران را به اهتزاز درآورم و نام ایران را بار دیگر در جهان ثبت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در المپیک نیز به فکر رکودزنی خواهد بود یا خیر گفت: تا المپیک دو ماه زمان داریم و با تمرینات سخت و حرفه‌ای که به صورت شخصی انجام می دهم،‌ ان‌شاالله در المپیک بهترین نتیجه را به دست بیاورم و کیانوش واقعی را در المپیک خواهید دید. خدا را شکر با تجربه و مربیگری خودم توانستم رکورد دنیا را هم در دو ضرب و هم مجموع بزنم. ان شاالله این روند خوب تا المپیک ادامه پیدا کند.

رستمی در پاسخ به اینکه آیا وزنه هایش را در این رقابت ها خودش انتخاب می کند یا مربیان و اینکه در المپیک هم وزنه هایش را خودش انتخاب می کند گفت: در این مسابقات وزنه‌ها را خودم انتخاب کردم و چه بهتر است که کار درست جلو برود تا اینکه به فکر چیزهای دیگر باشیم. همین که توانستم دل مردم را شادم کنم و اسم ایران را در جدول رکوردها ثبت کنم بسیار خوشحالم و خدا را شکر می کنم. چنین اتفاقی شاید در دنیا نادر باشد و خیلی کم رخ بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود این رکورد را در المپیک می زد و فشاری به خود وارد نمی کرد گفت: من اصلا فشاری به خودم وارد نکردم و خدا را شکر با تمرینات شخصی که داشتم توانستم این وزنه‌ها را بزنم.

رستمی در پاسخ به این سوال که آیا با سرمربی تیم ملی هماهنگ است یا خیر گفت: بارها گفته‌ام شخصی تمرین می کنم و خودم مربی خودم هستم. البته با فدراسیون کاملا هماهنگم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید