Performancing Metrics

قیمت رسمی زولبیا یکشنبه اعلام می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 347667
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 10:06
رئیس اتحادیه قنادان از ارائه قیمت پیشنهادی ۱۲۸۰۰ تومانی اتحادیه برای هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه رمضان خبرداد و گفت: قیمت رسمی روز یکشنبه هفته آینده، تعیین و اعلام می‌شود.

اتاق خبر: علی بهرمند، روز گذشته قرار بود که قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان تعیین شود که متاسفانه جلسه کمیسیون قیمت‌گذاری اصناف برگزار نشد، بر این اساس این جلسه قرار است روز یکشنبه هفته آینده برگزار و در آن قیمت نهایی این کالای پرمصرف ماه رمضان تعیین شود.

رئیس اتحادیه قنادان افزود: قیمت پیشنهادی اتحادیه برای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۱۲۸۰۰ تومان و برای زولبیا و بامیه درجه دو ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان است. البته قرار نیست هیچ سوبسید یا یارانه‌ای به صورت روغن یا شکر ارزان قیمت در اختیار قنادان قرار گیرد و بر همین اساس هم، ۱۲۸۰۰ تومان قیمت تمام شده است.

وی تصریح کرد: آنالیز قیمتی ارایه شده از سوی اتحادیه با احتساب جعبه است و به همین دلیل، اگر قنادی‌ها زولبیا و بامیه را با احتساب وزن جعبه ارایه می‌کنند، این موضوع در آنالیز قیمتی دیده شده است. در عین حال پیش‌بینی ما این است که امسال مصرف نسبت به سالهای قبل، ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یابد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید