Performancing Metrics

آخرين خبرها از فيلم«چراغ هاي ناتمام»+تازه ترين تصاوير | اتاق خبر
کد خبر: 347781
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 18:08
مصطفی سلطانی گفت: فیلم سنیمایی «چراغ‌های ناتمام» طی ۵۰ جلسه فیلمبرداری شد و تا به این لحظه ۷۰ درصد از تصاویر فیلمبرداری شده تدوین شده است.

به گزارش اتاق خبر، مصطفی سلطانی در باره روند ساخت فیلمنامه «چراغ‌های ناتمام» که سال گذشته پروانه ساخت آن را به تهیه‌کنندگی مجید اسماعیلی دریافت کرده بود گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی راغ‌های ناتمام» در سال گذشته طی 50 جلسه فیلمبرداری به پایان رسیده است و تا به تمروز هنوز وارد پروسه خبررسانی این اثر نشده‌ایم.

 

تست گریم شقایق فراهانی برای فیلم سینمایی «چراغ‌های ناتمام»

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مشغول تدوین این فیلم سینمایی هستیم که نزدیک به 70 درصد از آن انجام شده است.  بعد از ساخت فیلم تا جشنواره فجر اقدامی برای نمایش آن نخواهیم کرد و علاقه‌مند هستیم اولین نمایش فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران باشد.

 

 

 

او گفت: لوکیشن اصلی فیلم تهران و بهشر بوده است. بازیگران این فیلم سینمایی که تا به این لحظه نامی از آن ها در رسانه ها برده نشده است نیز در فیلم حضور خوبی داشتند. مجید صالحی، شقایق فراهانی، حسین مهری، الهام نامی، حسین ملکی، علیرضا استادی و داریوش ارجمند بازیگران در این اثر ایفای نقش کرده‌اند.

 

 

حسین «مهری بازیگر»، اشکان اشکانی «مدیر فیلمبرداری» و مصطفی سلطانی «کارگردان»

پیشتر در خبری که سازمان سینمایی در ارتباط با پروانه ساخت این فیلم منتشر کرده بود مضمون فیلم را با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت (دفاع مقدس) معرفی کرده بود. نویسندگی «چراغ‌های ناتمام» بر عهده محسن جسور بوده است.

فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید